Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Sok gyártó (VW, Opel, BMW)...

Sok gyártó (VW, Opel, BMW) miért olyan fillérbaßzó, hogy elszakadó vezérműláncokat tesz a motorjaiba?

Figyelt kérdés
Amit a kézikönyv szerint elvileg soha nem kell cserélni.. Spóroltak 10 Eurót a láncon. Ennek mi értelme van?
2015. nov. 20. 09:26
1 2
 11/15 A kérdező kommentje:

Polo 1.2 TSI, Vectra 2.2, 320D

Remélem érthető és egyszerű volt. Bár a kérdés okát nem igazán értem..

2015. nov. 20. 10:29
 12/15 veterán vas ***** válasza:

Kíváncsiságnak hívják azt az okot.

(érdeklődés, tájékozódás....)

Amúgy köszi, megnyugtattál. Nincs ilyen autó a rokonságban. :D

2015. nov. 20. 11:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 anonim ***** válasza:
50%

A kérdező kommentje:


#5: Igen, de lehet a hírnévnek többet ártott.



Az autógyártó vásárlói csoportja csak és kizárólag az ÚJ AUTÓ VÁSÁRLÓ. Azt könnyedén felmérik, hogy egy új autó vásárló mennyi ideig és mekkora futásteljesítményig használja az autóját.


És ennyi időre tervezik 100%-osan üzembiztosra. Tehát ha egy X6-os BMW vásárlói köre átlagosan 3-5 évre veszi az autót és ez alatt 150-250e km-t tesz bele akkor ide tervezik. A 2nd hand tulaj meg kutyát nem izgat, sőt, ott már csak abból van bevétel ha veszi az alkatrészt.

2015. nov. 20. 11:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 anonim ***** válasza:
75%
#13-asnak teljesen igaza van. Az új autótól elvárható, hogy üzembiztos legyen amíg használja az első tulaj, a gyárat nagyon nem fogja érdekelni, hogy a második, harmadik tulajnál tönkremegy valami benne és ez szerintem manapság már nem is elvárt szint amikor egy motort(!) kb 400e futásteljesítményre terveznek.
2015. nov. 20. 11:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 anonim ***** válasza:

Szó sincs arról, hogy dierkt úgy csinálják, hogy 200 ezer után kuka legyen.

A vékonyka láncok legfőbb oka az volt, hogy csendesen, finoman járjon a motor. Mert mindenki nyavalygott, hogy jajj, hangos a dzel, meg hogy a TSI-k alapjáraton dzeles hangot adnak ki. A másik hogy minden milliliterrel le akarták vinni a fogyasztást, ezzel is sikerült valamennyire. Aztán hamar kiderült, hogy ezek a láncok hamar szakadnak. És ma már nem is raknak ilyen gyenge láncokat az autókba. Bár vékonynak tűnnek, de erősek, nem spórolnak rajta, mert nagy cirkusz volt a szakadó láncokból nemrég a VW-nél meg a BMW-nél is.

2015. nov. 20. 12:25
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!