Sok gyártó (VW, Opel, BMW) miért olyan fillérbaßzó, hogy elszakadó vezérműláncokat tesz a motorjaiba?
Polo 1.2 TSI, Vectra 2.2, 320D
Remélem érthető és egyszerű volt. Bár a kérdés okát nem igazán értem..
Kíváncsiságnak hívják azt az okot.
(érdeklődés, tájékozódás....)
Amúgy köszi, megnyugtattál. Nincs ilyen autó a rokonságban. :D
A kérdező kommentje:
#5: Igen, de lehet a hírnévnek többet ártott.
Az autógyártó vásárlói csoportja csak és kizárólag az ÚJ AUTÓ VÁSÁRLÓ. Azt könnyedén felmérik, hogy egy új autó vásárló mennyi ideig és mekkora futásteljesítményig használja az autóját.
És ennyi időre tervezik 100%-osan üzembiztosra. Tehát ha egy X6-os BMW vásárlói köre átlagosan 3-5 évre veszi az autót és ez alatt 150-250e km-t tesz bele akkor ide tervezik. A 2nd hand tulaj meg kutyát nem izgat, sőt, ott már csak abból van bevétel ha veszi az alkatrészt.
Szó sincs arról, hogy dierkt úgy csinálják, hogy 200 ezer után kuka legyen.
A vékonyka láncok legfőbb oka az volt, hogy csendesen, finoman járjon a motor. Mert mindenki nyavalygott, hogy jajj, hangos a dzel, meg hogy a TSI-k alapjáraton dzeles hangot adnak ki. A másik hogy minden milliliterrel le akarták vinni a fogyasztást, ezzel is sikerült valamennyire. Aztán hamar kiderült, hogy ezek a láncok hamar szakadnak. És ma már nem is raknak ilyen gyenge láncokat az autókba. Bár vékonynak tűnnek, de erősek, nem spórolnak rajta, mert nagy cirkusz volt a szakadó láncokból nemrég a VW-nél meg a BMW-nél is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!