Ki milyen autót ajánlana 1.3 millió körül kombin kívül? Mazda 3 az 5 golf is tetszik de hallottam hogy a Mazda kasznia nem túl jo magyarán hamar rohad
Figyelt kérdés
2015. nov. 19. 21:34
11/14 anonim 



válasza:





A japán alkatrészek nem drágák.
12/14 Osynho 



válasza:





Milyen autóval hasonlítottad össze? Egyébként nyilván ez is ízlés kérdése. Anyámnak "túl kemény" az E46. Nekem meg pont ettől él, pont ettől van több infó az útról, nem alulkormányzott, nem tolja bután az orrát mindenhova, nem villog a kipörgésgáttó nagyobb gázadásnál, nem cibálja a kormányt, a kanyarból kijövet a hátsó kerekek megtapadása és a kanyarból kitolása egészen más érzés, mint egy elsőkerekes mozgása. A súlyelosztás közel ideális, nagyon jó balanszban van az autó. Egy 2,5 éves 170 lovas tdi A3-al jár anyám (ha már golfról volt szó) és annyira semmilyen egy E46 mellett, hogy szavak nincsenek rá. Ügyetlenül fordul, orrnehéz, a kormány olyan, mintha csak úgy a semmiben forogna, aztán elől majd történik valami. Nagy tempónál olyan, mintha lobogna az eleje, elég lehangoló a bmw után. A fék digitális, a felső 2mm-en nem fog, aztán letépi az arcod (hozzáteszem nagyon hatékony amúgy). Elég nagyot lép ezzel a motorral, de minek, ha nem élmény (számomra)? Aztán, mivel elsőkerekes, hátra vannak tolva a kerekek, a kuplung helén van a kerékív, így a kuplung kb a fék helyére került, ami engem zavar, nem jó a pedálrend. Az audi egy korrekt iparosmunka, egy nagyon jól összerakott autó, de ennyi. Ezt csak azért írom, mert valakinek (pl nekem), nem csak az számít, hogy A-ból B-be jusson, hanem a 2 közötti út megtétele is. Én a bmw-ben mosolygok, az audiban nem. Azt is elfogadom, ha valakinek más a véleménye, csupán a szempontra hívnám fel a figyelmet.
13/14 anonim 



válasza:





Az audi vásárlóknak nem a vezetés élménye a fontos, főleg egy 2.0 dízelnél. Ennek az a célja, hogy kényelmesen eljuss A-ból B-be.
14/14 Koaxk Ábel 



válasza:





Osztom Osynho véleményét.
Bár az E46-hoz sok közöm nincs, de én pont egy Audi A3 (8P)-ból ültem át egy E90-be, ég és föld, pedig mindkét autó jó a maga nemében, de sportosságban ebben a kategóriában a BMW magasan veri az Audi-t.
"Az audi vásárlóknak nem a vezetés élménye a fontos, főleg egy 2.0 dízelnél. Ennek az a célja, hogy kényelmesen eljuss A-ból B-be."
Amúgy ezzel nem értek egyet, mert azért egy 170 lovas motorban van elég kraft az élményvezetéshez is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!