Napot! Romániában egyes buszokban fekete gázolaj van, ha az ember önti nem látszik, de ha egyben van fekete, miben külömbözik a normál ettől a feketétől? Adalék anyagok, tisztítás?
Nyilván az adalék is közrejátszik, meg nyilván nincs annyira finomítva, tisztítva mint a legálisan kaphatóaknál egy normál kutaknál és ne a no name helyi kisvállalkozó magánkúttól azért jóval ocsmányabb a Román gázolaj amiről beszélsz. Én olyat maximum olyan autóba vagy más egyéb járműbe tankolnék amibe régi dízel van és már nem kár érte ha agyon kínozza a motort. Ez 99% ban feketén szerzett cucc ami nem felel meg a szabványoknak és nem véletlen.
Én ismerősöm járt már úgy hogy külföldön szerzett olcsó gázolajat és azt használta a 98 as évjáratú Astrájában. Mivel ismerősöm ott lakott 2 évig és gyakorlatilag mindig ilyet használt csúnyán megbánta a motor. Elég sok szennyeződést hagyott maga után és bizony amikor idehaza normál minőségi gázolajat tankolt akkor is érezte hogy alig megy az autója és bizony a motorblokk égésterébe is elég sok volt a korom de a kipufogó rendszer 70% át is szét kellett szedni, kitakarítani a külső dobot meg dobhatta ki a kukába, a katalizátorral együtt.
faradt olajjal? hulyeseg
azert fekete mert bizonyos buszoknal az adagoloba bejutott tobblet gazolaj visszakerul a tankba, ami mar nemi olajjal keveredett. Minel kozelebb van az olajcsere periodushoz a busz, annal sotetebb. Olajcsere utan joideig tiszta. Nagyon kis mennyisegu olajrol beszelunk, ami miatt fekete lesz a gazolaj.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!