Hogy oldják meg hogy ennyire füstöl a dízel?
korom = elégetetlen/elpazarolt gázolaj
akkor kormol a dízel, ha
1. a motorba juttatott levegőhöz képest túl sok a gázolaj, hisz tudjuk, oxigén nélkül nincs égés
2. ha szar a porlasztás, mert kicsi a nyomás vagy rossz a szórási kép, és emiatt nem keveredik el rendesen a hengerben a levegővel, és nem tud elégni
akkor szokta okádni a füstöt, amikor felhúzzák a motort, ekkor felcsavarják az adagolót és a töltőnyomást, csakhogy a turbó nem bír annyi többlet levegőt adni, mint amennyivel több gázolajat nyom be az adagoló, ekkor megjelenik az 1. pontban leírt jelenség, a kocsi fogyasztása elég jelentősen megemelkedik, és a kocsi okádja a füstöt (a retardáltaknak ez tetszik, de remélem a tüdőrák mielőbb elviszi őket)
Idiotizmus felső foka minden tekintetben.
Okokat leírták, emberi oldalról, meg azt hiszi menő / jobb lesz, de közben annyit ér el mintha kiöntene egy kanna gázolajat és elégetné.
" Akkor kormoljon ha van hozzá ereje " Mért, autó akar lenni vagy kerekeken guruló koromfelhő? Ne kormoljon, ennyi, aki meg arra veri, hogy kormol, az dugja egyenest a kipufogóba... :D Amúgy meg a japánok tényleg letettek már pár dolgot az asztalra autógyártás terén, és most nem a Civic-re gondolok mielőtt az jönne.
Tulajdonképpen erős s jó dízelt is lehet készíteni, minimális kormolással...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!