Kezdőoldal » Politika » Külföldi politika » A dízel "problémát" miért nem...

A dízel "problémát" miért nem úgy oldják meg, hogy megszüntetik a benzin extra magas adóit?

Figyelt kérdés

Sokan puffognak a mostani dízelbotrány miatt.


Az USA-ban a személyautók több, mint 90 százaléka benzinüzemű.

Ezzel ellentétben Európában, kicsivel több, mint 50 százaléka dízeles.


Ennek megvan az oka.

Az EU-ban rommá van adóztatva az üzemanyag.


Egy normális benzines autó, tehát olyan 2000 köbcenti körülinek a fenntartása, tankolása sokba kerül.Nyugaton van pénz, mégis inkább a dízelt viszik.

Az 1.4-es 1.6-os benzinesek, amiket általánosak, meg csak városi és rövid helyközi közlekedésre alkalmasak.


Egy 1.9-2.0 turbódízel erős, nyomatékos, megy, mint a rakéta és alig kér enni.

Ezért imádják az európaiak őket.


Aki vezetett már 2.0 dízelt, meg 1.4-es benzinest az érti a különbséget.

Egy dízel 320-350 NM nyomatékkal rendelkezik.Amit azért megérezni.



A "dízelproblémát" nagyon egyszerűen meglehetne oldani.


Egyszerűen el kell törölni a benzinre kivetett magas adókat.

Így az üzemanyag ára 170 forint körül lenne.

Ezután Európában is minimum 2000 köbcentis de jobban inkább 2500-3000-as V6-os kocsik lennének az elterjedtek, mint az USA-ban.Illetve, majdnem, mert ott a V8 is gyakori.


Jelenleg a dízelkocsik gazdaságosan fenntarthatóak és erősek, mint egy bika.

Nincs alternatívájuk.Illetve, van, a benzin adóinak eltörlése.



#üzemanyag #dízelprobléma
2015. szept. 27. 18:23
 1/4 anonim ***** válasza:
0%
Mert fidesz kormány van, ilyenkor mindennek az alapja az adó.
2015. szept. 27. 18:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
97%

Jo otlet, tamogatom.


Mar csak azt kell kitalalni, ki fizesse be a kormanyok kasszajaba a kieso sok ezer milliardos adot.


Nem baj, megemelik a gepjarmuadot. Az jobb lesz?

2015. szept. 27. 18:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
47%

Azt' miért csak a benzin adóját töröljük el? Töröljük el az összes üzemanyag jövedéki és egyéb adóját és nézzük meg, akkor mit fog választani a nép!

Illetve nézzük meg azt is, hogy fognak kinézni a sokszor már ma is túlzsúfolt utak, mert a magyar ember olyan, hogy ha tehetné, az ágyához is autóval állna be. Ha olcsóbb lesz az üzemanyag, meg is teszi. Meg azt is nézzük meg, merre változna az üzemanyagok fogyasztói ára, ha hirtelen többszörösére emelkedik a fogyasztás, mer' hát óccsó a benzin, nem baj, mennyit fogyaszt az ótó. Azt is érdemes lenne megnézni, milyen lenne a légkör a városokban, ha azok is megengedhetnék maguknak az autózást, akik most még soknak gondolják az üzemanyag árát.

Mert bizony ez is benne van a kalapban azon kívül, hogy mi lesz a kieső adóbevétellel. Ezt pedig nem kompenzálja az, hogy "hátdehát ne építsenek stadionokat meg ne nyúlják le a lóvét, azt' nem köll annyi adó".

2015. szept. 27. 18:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

"Aki vezetett már 2.0 dízelt, meg 1.4-es benzinest az érti a különbséget."


Azert picit nevetseges ez az osszehasonlitas.

Vegul is meg csak kozel sincs a 2 teljesitmeny egymashoz, persze, hogy erzed a kulonbseget....

Az 1.0 es 1.2 kozott is lehet erezni, meg akkor is, ha mind a ketto benzines.

2015. szept. 28. 08:19
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!