2 ütemű motor, nicasilos henger helyett vasperselyes?
A kérdésem az lenne, hogy sokan csinálják azt, hogy a sérült, javíthatatlan nicasilos hengert átalakítják vas perselyesre. Ez pontosan hogyan is történik? Annyit tudok, hogy felfúrják akkorára, hogy a vaspersely beleférjen, aztán présgéppel belerakják a perselyt. De a perselybe hogyan marják bele a különböző csatornákat (felömlők, szívó, kipufogó), mit használnak mintának, milyen berendezéssel készítik el, stb... Próbáltam videót keresni youtuben, de nem találtam, ha valaki találna egy olyat, amin bemutatják a persely elkészítését, és annak behelyezését, azt belinkelhetné.
Angolul hogyan tudnék rákeresni a témára (a különböző fordítók nem igazán működtek...), hogyan mondják angol szakszóval a henger átperselyezéseét/újraperselyezését
Inkább a hűtésen gondolkozz :)
Első izmosabb gázhúzáskor megfog ragadni!
Vagy dúsabb tüzelőanyag/oxigén aránnyal megy de akkor meg gyengébb...
És amugy meg a bevonatos henger újra bevonatolható, tehát javítható szakszerűen is nem csak kontár mód elcseszve!
:) a MAMI kupasorozatban a 125 köbcentis gépek 90%-a már vaspersellyel megy mert drága egy új henger és felesleges...
Turbómaróval marják bele a csatornákat..mintának az eredeti hengert használják. Mi ebben a bonyolult?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!