Milyen veterán autót, youngtimer-t vennétek kb 600 000 Ft-ért?
Itthon a "legegyszerűbb" veteránok a volt szocialista autók,azok közül is a Lada meg a Skoda!Ezekhez még mindig vannak új cuccok is,ezeket még akár a hétköznapokban használni is lehet(gondolok itt arra,hogy azért négyen elférnek benne,meg még egy ki csomag is)Alapvető műszaki ismeretekkel is karban lehet őket tartani!
De egyébként szűkíthetnéd kissé a kört,vagy most mi mondjuk meg neked milyen veteránt szeretnél?!
Ja még annyi hogy a fent említett két típusból a megadott összegért már ténylwg nagyon szép darabok vannak!
Nem akarlak elkeseríteni, de ezek a paraméterekből nem áll össze egy olyan kép, ami neked tetszeni fog.
Értsd: 30 éves jármű, nem vagy szerelő, 190cm magasság, és 600E Ft.
Sajnos valamiből engedni kell. Miután a 190cm -bizonyára- nem változik, autószerelő sem leszel pikk-pakk időn belül, sőt, a veterán minősítés sem engedik le 10-12 évre, így csak egy megoldás marad, a 600E Forintos árat kell feltornázni.
Khmmm, nem tudom mennyire gondoltál, de attól még feljebb.
Ez van, ez nem egy olcsó passzió. :(
Bármilyen autó megfelel nekem, csak legyen öreg. Ez lehet Skoda, Wartburg, Lada, Moszkvics, Barkas, Fiat, Alfa, Lancia, Mercedes, BMW, VW, Opel, Toyota, Honda, Mitsubishi, Mazda, Suzuki, Nissan, Volvo, Saab, Peugoet, Renault, Citroen. Nem feltétlen fontos számomra az OT minősítés. Nem baj, ha kicsit patinás (kirc-karc, egy-két horpadás stb), csak legyen egy őszinte, tisztességes kiállása. Hétvégi, napsütéses országúti csordogálásra szánom.
Egyáltalán nincs tapasztalatom az idősebb kocsikkal, hogy mik a típusbetegségek, mire kell jobban figyelni stb. Akinek ezek közül bármilyen típussal volt dolga, ért hozzá, azok véleményére vagyok kíváncsi.
Hirtelen az jutott eszembe, hogy a 190-es magasságodhoz illene egy Renault 4-es. Na nem a CV 4, (az talán nincs is eladó itthon, vagy ha van, akkor szinte megfizethetetlen) hanem az R4 esetleg a furgon változata, a kétszemélyes F4. Kicsit bumfordi autó, de nagyon lehet imádni. Mindkét verziója 1.liter alatti motorú. Alvázas, ami a javíthatóság szempontjából nagyon pozitív. Tele van műszaki érdekességekkel, pl. ugyan úgy billeg mint a Kacsa (2CV) a sebváltó a motor előtt van(!), és a műszerfalból kiálló "kilincses" váltókarral lehet horgászni a fokozatokat. :)
Az általad említett árban elképzelhető hogy találsz valahol.
Sok szerencsét!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!