Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson-ra szeretnék ducati...

Simson-ra szeretnék ducati energia gyújtást. Hogyan és milyen kúp gyűrűt kell csináltatni hogy jó legyen a főtengelyre? Az ékpályák megegyeznek a kettőnél?

Figyelt kérdés
Malaguti f12-ről van a gyújtás. Műszaki rajzot is elfogadok a kúpgyűrűről.

2015. nov. 4. 10:40
 1/10 joco5582 ***** válasza:

Szia lebeszélnélek a kúpgyűrűről. Nem lesz rá szükség. A gyári elég jó alapból is. Többen javasolták hogy csiszoljam por segítségével a főtengelyre, de nálam erre semmi szükség nem volt. Feltettem, meghúztam (nyomatékra) és hónapok óta mozdulatlan.

Viszont szükséged lesz közdarabra az alaplap és a blokkfél között. Ilyenek gyártásával többen is foglalkoznak. Ha terv kell, úgy itt találsz segítséget:

[link]

A belső jeladós alaplap, minden faragás nélkül felmegy.


Remélem segítettem

2015. nov. 4. 12:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
Belső jeladós igen én úgy tudom hogy le kell szedni az alaplap átmérőjéből hogy rögzíteni lehessen. A kúpgyűrűt azért kérdeztem mert rá nézésre látom hogy a malaguti lendkerekébe nagyobb ék való és ha kimérem tolómérővel azon is látom hogy 1 mm el szűkebb a simson lendkerékkúpja.
2015. nov. 4. 13:23
 3/10 joco5582 ***** válasza:

Ha valóban Ducati nem kell az alaplapból leszedni. Nincs esetleg egy képed?

Ha nem tudsz éket reszelni, ne rakj bele. Tulajdonképp az csak árt. Mert ha meglazul az anya, akkor a főtengelyt tönkreteszi.

A beállításhoz így is úgy is stroboszkóp és indikátoróra kell. Az ék itt a beállításban aligha segít

2015. nov. 4. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:
[link] ilyen van nekem is.Igen befér a gyújtás helyére de annak még fel is kell ülnie rendesen oda. Az ék meg kell mert igazából az viszi át erőt a főtengely meg a lendkerék között. Oldható alakzáró kötés.
2015. nov. 4. 21:46
 5/10 A kérdező kommentje:
Bocs rosszul mondom az erőátadásban lehet szerepe.
2015. nov. 4. 22:01
 6/10 anonim ***** válasza:

,,Oldható alakzáró kötés,, ez igaz csak ez nem az ék, hanem a kúp szerepe...

az ék csak pozicionál, nem tart

2015. nov. 4. 22:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje:
értem de hogy pontosak legyünk a főtengelyben íves retesz található. Biztos nem fog lötyögni a lendkerék a főtengelyen ha nem csináltatok hozzá egy kúpgyűrűt ? Csak mert kimértem egy simson lendkerékben a kúpot és az 1 mm el szűkebb a ducati lendkerék kúpjánál.
2015. nov. 4. 23:01
 8/10 anonim ***** válasza:

Igazad van nem ék hanem retesz.

Ted rá a főtengelyre, nézd meg, hogy mennyire lötyög, aztan húzd meg az anyát, es úgy is nézd meg. De szerintem nem kell oda kúpgyűrű.

2015. nov. 5. 09:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 joco5582 ***** válasza:

Nem lesz gond. "Retesz" nélkül csiszolópor segítségével szépen a főtengelyre lehet illeszteni a kúpot. De nálam erre semmi szükség nem volt. És ha a reteszen erőhatás lép fel, akkor már nagy baj van. Ilyenkor szokta elnyalni az éket a lendkerék, vagy rosszabb esetben kitörni a főtengely vájatából egy jókora darabot. Kézzel ék nélkül forgatva a lendkereket lehet érezni, hogy a kúp mennyire ül fel a főtengelyre.

Van egy másik dolog a kúp gyártásával. Mégpedig az alaplap helyzete a lendkerékhez. Ha csak egy század milliméterrel is több, akkor nem lesz szikra. Ha már kell, akkor egyszerűbb a közdarabból levenni, mint a lendkerék kúp részét alakítani.

2015. nov. 5. 09:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:
Értem köszönöm.
2015. nov. 5. 10:54

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!