Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW 318i érdemes ilyen autót...

BMW 318i érdemes ilyen autót venni?

Figyelt kérdés

2015. nov. 3. 10:15
1 2 3 4
 21/32 anonim ***** válasza:
csaka hathenger!!:D Soltvadkerten találkozunk:D addigra meg bejáratom remélem :D
2015. nov. 6. 19:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/32 anonim ***** válasza:
46%

Mármint a csilliárd km-t futott szakadékot? :D

Ok. Ha addig odaérsz vele. Üdvözlöm a többi önjelölt szakértőt (a POWERF.....COM-ot olvasgatva olyan a sötétség műszakilag, mint egy beomlott bányában, de csakahathenger meg hasonszőrű dolgok, még jó hogy nem vagyok BMW-s)

2015. nov. 6. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/32 anonim ***** válasza:
0%
Ezért szánalmasak a béemvések. Vezetni nem tudnak, az autójukat se ismerik, de a szájuk az nagy.
2015. nov. 6. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/32 anonim ***** válasza:

"A tervezőasztal mellett nem hülyegyerekek ülnek,"


Köszi, így gondolom én is magamról az asztal mellett :)



"gondoskodnak róla, hogy még az a 3 hengeres motor is jó legyen. "


Ezt gondold át újra, javaslom a leírt könyvet átlapozni.



"Ne játsszunk már gyerekesen vitásat, most írjam autóskártyásan, hogy a v8 még jobb, a v10 annál is selymesebb, stb..."


Nem nem jobb, a sor6 a legjobb, ha járáskulturáltságot és fordulatszám tartományt nézünk.



"Most ott tartunk amit írtam, hogy érzelmi alapú a döntés. Ne próbáljuk már rábeszélni arra ami nekünk jó, mert lehet, hogy neki más lesz az. "


Igen érzelmi alapú döntés, is. A fentebb írt dolgok miatt érzi úgy a sok sok sok sor6 tulaj amit érez. Ki kell próbálni és érezni fogod. Egy V8 bugyogása teljesen más, és a kis ccm turbos 3hengeres is más. Azoknak is van előnye, de nem épp az ami a sor6nak.



"Mi lesz 10 év múlva, amikor már az elektromos autók lesznek az uralkodók, amelyeknek az egyetlen hátrányuk a hang hiánya? Eret vágtok majd magatokon?"


Boldog leszek, mert a belsőégésű motor nyomaték görbéje alkalmatlan közlekedésre és az elektromos motoroké meg 100% ig alkalmas. Próbálj ki gy elektromos targoncát, villanymozdonyt, trolibuszt. Nekem mind háromhoz volt szerencsém!

2015. nov. 6. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/32 anonim ***** válasza:

Ahhoz hogy a tervezőmérnökök nem hülyék, lenne hozzáfűznivalóm.


Tényleg nem hülyék, de pénzért dolgoznak. A pénz a munkáltatótól jön. A munkáltató érdeke hogy fogyasztói társadalom tagja 5 év után új autót vegyen, nem pedig 15 évig egyben üljön. Tehát a tervezőmérnöknek túl kell lépni az alkotás szépségén és a majdnem tökéletes megalkotása álmán, és azt kell csinálni amit a tőkés kitalál. A nép meg úgyis megeszi azt a szöveget hogy 3 hengeres lendkerekes autó keveset eszik. (mennyit eszik egy ekkora golf? Csak mert az 1-es 1.6-ossal is elmentünk annakidején csóró diákként 6,5-tel amikor nem volt pénz telitankolni. A mostanit sem saccolom 5 alá, ez azért nem akkora durranás 30 év alatt)


Ha villanyautók lesznek? Akkor is lesznek marhák akik vitatkoznak, csak akkor max áramfelvételen, meg hogy milyen kereszmetszetű az állórész tekercsdrátja.:D

2015. nov. 6. 21:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/32 anonim ***** válasza:

Ha szabad folytatni, az egyenletes járás nagy mértékben függ a kiegyensúlyozottságtól, a rezgéscsillapítástól és a többi műszaki kiegészítőtől, úgysmint a kettőstömegű lendkerék. Ha ezek a praktikák nem lennének, akkor csak a csillagmotor állná meg a helyét, mert annak a legegyenletesebb a járása és a nyomatékleadása. Sajnos a csillagmotor nem fér bele az autókba.

Egy korábbi kérdésben ( http://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__534.. ) egy kolléga jól összefoglalta a lényeget:

"Hát igazából a legtökéletesebb és egyben a legjobb elrendezés is a V8, mert minden azonos ütem két hengeren történik egyszerre, ezért jár olyan finoman.

A sor 6-nak gyönyörű a hangja, de szerintem a V6 elpusztithatatlanabb.

A V12 tényleg nagyon szép és jó, de attól bizony finomabb egy V8.

A sor 4 pedig a legjobb az átlagos személyautókba,

egyszerűen siralmas, mennyire erőltetik most a 3 hengereseket...

De amit nem emlitettél meg, az a sor5-ös motor, az öthengeres motoroknak van egy különleges karaktere, ami semmi másnak nincs, és ez nagyon jó. Ja, nem beszélve a VW különleges alkotásáról, a V5-ös motorról."

2015. nov. 8. 16:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/32 anonim ***** válasza:

Kinek a szőke kinek a barna!

Még,ha tudom van hátránya is a sorhatnak, kokrétan, hogy egy kihegyezett sorhatnál "megszokásból" mész és mikormár megcsúszik azt rég későn érzed és neheze tapad vissza....

Viszont a sorhatnál egy dolog van csak amire a cerkám jobban feláll az a soktárcsás wankel.

2015. nov. 8. 17:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/32 anonim ***** válasza:
2015. nov. 10. 08:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/32 anonim ***** válasza:

"Ha ezek a praktikák nem lennének, akkor csak a csillagmotor állná meg a helyét"


A Wankelt kihagytad.:)

2015. nov. 10. 09:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/32 anonim ***** válasza:
Miquel: Ezzel mit akartál mondani? Ezek 10 évvel öregebb modellek.
2015. nov. 10. 09:32
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!