Mármint a csilliárd km-t futott szakadékot? :D
Ok. Ha addig odaérsz vele. Üdvözlöm a többi önjelölt szakértőt (a POWERF.....COM-ot olvasgatva olyan a sötétség műszakilag, mint egy beomlott bányában, de csakahathenger meg hasonszőrű dolgok, még jó hogy nem vagyok BMW-s)
"A tervezőasztal mellett nem hülyegyerekek ülnek,"
Köszi, így gondolom én is magamról az asztal mellett :)
"gondoskodnak róla, hogy még az a 3 hengeres motor is jó legyen. "
Ezt gondold át újra, javaslom a leírt könyvet átlapozni.
"Ne játsszunk már gyerekesen vitásat, most írjam autóskártyásan, hogy a v8 még jobb, a v10 annál is selymesebb, stb..."
Nem nem jobb, a sor6 a legjobb, ha járáskulturáltságot és fordulatszám tartományt nézünk.
"Most ott tartunk amit írtam, hogy érzelmi alapú a döntés. Ne próbáljuk már rábeszélni arra ami nekünk jó, mert lehet, hogy neki más lesz az. "
Igen érzelmi alapú döntés, is. A fentebb írt dolgok miatt érzi úgy a sok sok sok sor6 tulaj amit érez. Ki kell próbálni és érezni fogod. Egy V8 bugyogása teljesen más, és a kis ccm turbos 3hengeres is más. Azoknak is van előnye, de nem épp az ami a sor6nak.
"Mi lesz 10 év múlva, amikor már az elektromos autók lesznek az uralkodók, amelyeknek az egyetlen hátrányuk a hang hiánya? Eret vágtok majd magatokon?"
Boldog leszek, mert a belsőégésű motor nyomaték görbéje alkalmatlan közlekedésre és az elektromos motoroké meg 100% ig alkalmas. Próbálj ki gy elektromos targoncát, villanymozdonyt, trolibuszt. Nekem mind háromhoz volt szerencsém!
Ahhoz hogy a tervezőmérnökök nem hülyék, lenne hozzáfűznivalóm.
Tényleg nem hülyék, de pénzért dolgoznak. A pénz a munkáltatótól jön. A munkáltató érdeke hogy fogyasztói társadalom tagja 5 év után új autót vegyen, nem pedig 15 évig egyben üljön. Tehát a tervezőmérnöknek túl kell lépni az alkotás szépségén és a majdnem tökéletes megalkotása álmán, és azt kell csinálni amit a tőkés kitalál. A nép meg úgyis megeszi azt a szöveget hogy 3 hengeres lendkerekes autó keveset eszik. (mennyit eszik egy ekkora golf? Csak mert az 1-es 1.6-ossal is elmentünk annakidején csóró diákként 6,5-tel amikor nem volt pénz telitankolni. A mostanit sem saccolom 5 alá, ez azért nem akkora durranás 30 év alatt)
Ha villanyautók lesznek? Akkor is lesznek marhák akik vitatkoznak, csak akkor max áramfelvételen, meg hogy milyen kereszmetszetű az állórész tekercsdrátja.:D
Ha szabad folytatni, az egyenletes járás nagy mértékben függ a kiegyensúlyozottságtól, a rezgéscsillapítástól és a többi műszaki kiegészítőtől, úgysmint a kettőstömegű lendkerék. Ha ezek a praktikák nem lennének, akkor csak a csillagmotor állná meg a helyét, mert annak a legegyenletesebb a járása és a nyomatékleadása. Sajnos a csillagmotor nem fér bele az autókba.
Egy korábbi kérdésben ( http://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__534.. ) egy kolléga jól összefoglalta a lényeget:
"Hát igazából a legtökéletesebb és egyben a legjobb elrendezés is a V8, mert minden azonos ütem két hengeren történik egyszerre, ezért jár olyan finoman.
A sor 6-nak gyönyörű a hangja, de szerintem a V6 elpusztithatatlanabb.
A V12 tényleg nagyon szép és jó, de attól bizony finomabb egy V8.
A sor 4 pedig a legjobb az átlagos személyautókba,
egyszerűen siralmas, mennyire erőltetik most a 3 hengereseket...
De amit nem emlitettél meg, az a sor5-ös motor, az öthengeres motoroknak van egy különleges karaktere, ami semmi másnak nincs, és ez nagyon jó. Ja, nem beszélve a VW különleges alkotásáról, a V5-ös motorról."
Kinek a szőke kinek a barna!
Még,ha tudom van hátránya is a sorhatnak, kokrétan, hogy egy kihegyezett sorhatnál "megszokásból" mész és mikormár megcsúszik azt rég későn érzed és neheze tapad vissza....
Viszont a sorhatnál egy dolog van csak amire a cerkám jobban feláll az a soktárcsás wankel.
"Ha ezek a praktikák nem lennének, akkor csak a csillagmotor állná meg a helyét"
A Wankelt kihagytad.:)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!