Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW 318i érdemes ilyen autót...

BMW 318i érdemes ilyen autót venni?

Figyelt kérdés

2015. nov. 3. 10:15
1 2 3 4
 11/32 A kérdező kommentje:
Köszönöm az eddigi hozásszoloknak a véleményét!!
2015. nov. 5. 09:16
 12/32 anonim ***** válasza:
hát majdnem kétmillio az ára annak amit a srác kitett azért irtam:) én a helyedbe ennyi pénzért 2.2-t vennék m54b22 vel bőven vannak jók!!! nekem a 36 16im megette a 7.5 et anno:) januárba nézek másik autot...de biztos hogy nem lesz négyheneres
2015. nov. 5. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/32 anonim ***** válasza:

Na igen... De ne egy E36 316i-ből indulj ki :) Az E46 már egy nagyobb ugrás hozzá képest, főleg amit linkelt, abban a 318i motor 2 literes és nem 1.6, vagy 1.8.


Az árakat meg hagyjuk, mert már nem elsősorban a motor méretétől függenek, hanem az állapottól. Egy valós 100e km-res 318i drágább lesz, mint egy 200-300e km-res 330i. Azokat a bontástól megmenekített széteső példányokat még inkább hagyjuk, amiket nepperek vettek meg külföldön apró pénzért eladásra. Azokat életveszély megvenni. Hirdetnek egy csomó 320i, 320d-t a powerfanaticson, majd szét esnek. Láttam 300ezer forintért egyet, már a fényképen látható volt, hogy csak a festés tartja össze, majdnem szétporlad.

De a hülyéknek jó az is, ők amúgyis úgy gondolkoznak hogy ha van ennyiért, akkor hülye lenne megvenni ötszöt annyi pénzért egyet. Az véletlenül se jut az eszébe (pont mint itt is egyes hozzászólóknak) hogy talán azért drágább a másik, mert rozsdát sem találsz rajta és nem volt karambolos.

A hátul hajt és a 6 henger-t meg csak a dilettánsok szokták emlegetni (hogy az a jó), akik nem értenek a márkához és ebben ki is merül a tudományuk.

2015. nov. 5. 18:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/32 anonim ***** válasza:

"A hátul hajt és a 6 henger-t meg csak a dilettánsok szokták emlegetni (hogy az a jó), akik nem értenek a márkához és ebben ki is merül a tudományuk."


Szerintem ebben semmi összefüggés. Biztos jó a 4 hengeres motor is, de más az érzet, ehhez nem kell autószerelőnek lenni hogy valaki megállapítsa hogy neki mi a jó.

Nekem volt 4 hengeres (nem bmw) és elégedett voltam, mentem 6ossal is, meg van V8am. AZ okos szakértők kioktattak hogy a klasszikus BMW a 6 hengeres, vegyek azt. Én azért örőlök hogy a V8-at vettem. Igaz hogy a 6os rendesen üvölt 200 felé, de nekem jobban tetszik ennek a dinamikája, meg hogy 200 felett is nyugodtan jár.

2015. nov. 5. 19:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/32 anonim ***** válasza:

Persze, hogy van különbség, én azt akartam mondani, hogy annál árnyaltabb a helyzet, minthogy elintézzük annyival, hogy "hátul kapar" és hogy "6 hengeres az igazi". A modern autókban és már ide sorolható az E46, olyan dolgokra is figyeltek, mint az autó hangjának behangolása, még a 4 hengereseknél is.

A 320d 4 hengeres, az ellen mégsem lázadoznak, az E90 széria 320i-je is már 4 hengeres, mégsem szoktak rajta problémázni. Inkább az itt a probléma, hogy egyeseknek a 20 alatti számok lélektanilag úgy látszik megterhelőek. Erre jó példa a 318i, ami ugyanúgy 2 literes, mint a 6 hengeres és ugyanolyan teljesítmény hozható ki belőle. Sokan hirdették emiatt a 318i-jüket 320i-ként, mert a tudatlanok úgy voltak vele, hogy azt hitték, hogy a 318i az 1.8-as, közben pedig 2 literes.

Nem beszélve a technológiáról, egy régimódi 6 hengeres motor hol van már egy modern 4 hengerestől? Messzire.

Ezek a közhelyeket puffogtató emberek mit fognak szólni, amikor már nemcsak a jövő autói, hanem a mostani újak egyre szaporodó többsége is már csak 3 hengeres és így is le tudnak adni 120-150 Le-t, 1.2, 1.5 cm3 motorral. Amikor ezek használtan eladók lesznek nem is lesz nagy cm3 szívó motorral alternatíva, hanem csak ezek. A következő lépés a tisztán elektromos autók egyeduralma, na akkor mi lesz? Azt mondják majd, hogy nincs benne egy henger sem, ezért nem fizetek érte?

2015. nov. 5. 20:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/32 anonim ***** válasza:
0%

"A hátul hajt és a 6 henger-t meg csak a dilettánsok szokták emlegetni (hogy az a jó), akik nem értenek a márkához és ebben ki is merül a tudományuk."


1.

Belsőégésű motorok tervezése és vizsgálata - (Dezsényi György - Emőd István - Finichiu Liviu) könyv lapozgatását javaslom, hogy melyik hengerelrendezésre mi jellemző!


2.

Élettartamban nézd meg a kihegyezett mai párhengeres sok feltöltős motorokat! Pl. egy 320d és egy régi zőcccséges szívódizel 200d


Egy e34 525i még akkor is fog menni, mikor a 4hengeres benzines 320si szétesik! Nekem közel 300ekm van az órában, de a blokkja mint a doxxaóra!

2015. nov. 6. 13:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/32 anonim ***** válasza:
0%
A másik, meg amennyi pénzről van szó ott már elvárható olyan prémium dolog, amit a 3as nem tucsak az 5ös vagy 7es.Mivel a 7es nagy, marad az 5ös a jó döntésnek.
2015. nov. 6. 13:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/32 anonim ***** válasza:

"1.

Belsőégésű motorok tervezése és vizsgálata - (Dezsényi György - Emőd István - Finichiu Liviu) könyv lapozgatását javaslom, hogy melyik hengerelrendezésre mi jellemző! "


Pont erre akartam kilyukadni, hogy nem ismerik a motorokat. Még általánosságban sem, mint az említett könyvben, nemhogy a pontos motortípusokat. De hallomásból kántálják, hogy csak ez, vagy csak az az igazi.


"2.

Élettartamban nézd meg a kihegyezett mai párhengeres sok feltöltős motorokat! Pl. egy 320d és egy régi zőcccséges szívódizel 200d "


A 320d-kben (legalábbis még az E46, E90 szériában) lévők is tartós motorok. Amikre 200 ezer kilométernél már rá kell költeni a családi vagyont a meghibásodások miatt. De csak azért, mert nem 200 ezer km van bennük, amit az óra mutat, hanem 800 ezer km.

2015. nov. 6. 16:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/32 anonim ***** válasza:
0%

1.


Azért teknika ide teknika oda a sor6 járása az "selymes".

A széles nyomatéktartomány meg azért kellemes, hogy nem kell váltani 1500-zal fentebb...



2.


Ráköltés nélkül sok régi sorhatban van 500ekm+ és ami igazán kifogásolható lehet maximum a lambdaszonda+légtömegmérő csere és akkor nyersz 0,3-0,5l fogyasztás csökkenést(eredetit nézve kb. 120+60 vagyis kb. 180eFt kiadás után), még egy turbo javítás áránál se tartunk! Persze a régi légtömegmérővel meg szondával is meg csak picit többet eszik...

Oké azért fél liter az 150-200Ft/100km környéke, tehát megéri ha van közel 2kilód, csak a legtöbb régi sorhatot 2kiló körül veszik az emberek....

2015. nov. 6. 16:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/32 anonim ***** válasza:

Nem érted a lényeget, de mindegy. A tervezőasztal mellett nem hülyegyerekek ülnek, gondoskodnak róla, hogy még az a 3 hengeres motor is jó legyen. Előfordulnak tervezési hibák, de azt meg ne keverjük már a tartóssággal.

Ne játsszunk már gyerekesen vitásat, most írjam autóskártyásan, hogy a v8 még jobb, a v10 annál is selymesebb, stb...

Miért is kellene elváltani 1500-onként? Vagy 1500-nál? 1500-nál ne váltsunk el, mert nem éppen kíméljük vele a motort. Vagy itt most a 320d-ről van szó? Na pont az az, aminél már elég korán megvan a megfelelő nymaték. A tartósságról még annyit említsünk meg, hogy kommerszebb márkák 4 hengeresei is elmennek 1 millió kilométert. Ott vannak a taxik, még az állítólag pocsék franciákban is van 600e km és még mennek vele. Karbantartás és kímélet függő. Szét lehet gyilkolni 200e km alatt egy V10 motort is, nemhogy egy L6-ot.

Most ott tartunk amit írtam, hogy érzelmi alapú a döntés. Ne próbáljuk már rábeszélni arra ami nekünk jó, mert lehet, hogy neki más lesz az.

Mi lesz 10 év múlva, amikor már az elektromos autók lesznek az uralkodók, amelyeknek az egyetlen hátrányuk a hang hiánya? Eret vágtok majd magatokon?

2015. nov. 6. 19:12
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!