Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Erről a SAAB 9-3-ról mi a...

Erről a SAAB 9-3-ról mi a véleményetek? Meg úgy alapjában véve a SAAB autóról mi a vélemény?

Figyelt kérdés

Ha jól tudom, svéd márka.


A link: [link]



2015. okt. 26. 19:26
 1/9 anonim ***** válasza:
100%
Én is pont ezt néztem ki. Számits arra, hogy lesz vagy 10 kommentet" ne vegyél, nert szar" " ne vegyél, mert bebukott." Ezt most ki érdekel? Bármelyik szervízben szervízelik és nem csak bontott alkatrészt kapsz hozzá, ráadásul nem is drágák az alkatrészek. ( a legtöbb c vectra alkatrésze talál hozza. Az auto nagyon kényelmes, jól lehet menni, z a fajta motor nagyon erős és keveset fogyaszt. Elől hátul elegendő hely van benne én is kényelmesen ülök benne.(196 cm vagyok). Én ajánlani tudom. Vigyél magaddal egy hozzáértő emebert és ha tökéletes az állapota vedd meg:). Ezeket személyes tapaaztalatból írom, nekem is saabom van. (Saab 1.9 tid 150 hp 2005 ARC)
2015. okt. 26. 19:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%
Amit még elfelejtettem: Fogyasztása 5-6 liter. Nagyon jól megy az autó, egy pillanat alatt 170-180 km/h van és nem instabil az auto. Nehéz az auto, de bár biztonságos:). Volt egy olyan helyzetem ahol az életem köszönhetem a biztonság elektronikának( más komolyabb autóval is lehetséges lett volna). Lehet lepontozni német autò rajongók. :)
2015. okt. 26. 19:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
Ritkák a Saabok én ezért is szeretem őket, de nagyon meg kell nézni, hogy tényleg jó állapotút vegyél, mert akkor nem lesz vele gond.
2015. okt. 26. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 Tomcatters ***** válasza:
Ahogy előttem is írták, át e3ll nézetni , leg tisztább ha elviszed egy szervizbe .. kb 10-20 ezerert átnézik(ennyit megér), és ha nincs vele nagy gond , akkor hajrá .. mutatós autók kesobb ha esetleg gond lenne vele, akkor se horror az alkatrész ehez, mert szinte totál opel konstrukció
2015. okt. 26. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

Az 1.9-es JTD motorral túl sok gond nem lesz szerintem.

A Saabról az általános véleményt már leírták az első hozzászólásban :)


Az átlagfogyit meg tudod nézni a spritmonitoron ( 6,81 , de felhasználás függvényében simán 6 alá is vihető akár ).


Nézed át, ha jó akkor hajrá.

2015. okt. 27. 00:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim válasza:
Nekem 2.2 TiD-m van, kicsit nem figyeltem oda a vásárlásánál, ez egy 300.000Ft-os szervizt eredményezett vásárlás után, de ettől függetlenül imádom, és élvezet minden perc vele... 6.6L a fogyasztása Budapesten.
2015. nov. 15. 10:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim válasza:

Én egy 2008-assal járok. Ugyanez a motor van benne. Eddig kevesebbet költöttem rá, mint az előző kocsimra, ami egy Focus volt.

Fogyasztásilag nekem 5,6 l volt a legjobb, amikor sokat jártam hosszú távra 200km oda-vissza. Nyáron, amikor csak városban mentem vele, s klíma is volt kapcsolva, akkor 9 l volt az átlag.

Én imádom!

Melyik ilyen idős autó tud még, ebben az árkategóriában ennyi mindet? Bírom, hogy a SID kijelzőről mindet tudok onnan kezdve, hogy melyik ajtót csuktam be rosszul, odáig, hogy pontosan melyik izzó van kiégve.

Vásárláskor vittem szerelő havert, ő azt mondta "Bevállalnám". Mondtam, hogy akkor én is, mert úgyis neki kell szerelni. :D

Nekem nagyon fontos volt a törésteszt, mert 3 gyerekem van. Csupa jót hallottam róla. Szerencsére még saját tapasztalatom nincs.

Masszív, jól gyorsul, megbízható.

2015. nov. 20. 14:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

Az elektronika szeret szórakozni/behülyülni, de motorikusan rohadt jó autók. Elég jó a teljesítménye, dinamikus, jó a fogyasztása és nem utolsó sorban tartós darabok.


Négy neccesebb típushibája van. Az első az AC pumpa. Ha ráadod a gyújtást és egy erős sivító hangot hallasz akkor spuri a szervizbe, mert bármikor megadhatja magát az AC pumpa és otthagy az út szélén.


Második a gyújtáspanel. Ha már 5 éves akkor érdemes rá odafigyelni. Sárga check engine lámpánál, a diagnosztikát rádugva azt jelzi, hogy valamelyik hengerben rossz a gyújtás. Ezt 80% hogy a gyújtáspanel okozza. Sok Saab tulaj szokott tartani egy tartalék gyújtáspanelt a csomagtartójába, mert 4 torx csavar fogja az egészet, tehát ha van egy trox csavarhúzód és egy gyújtáspaneled, akkor az út szélén is kb. 3 perc a cseréje.


Harmadik a kábelezés. Sajnos nem valami jó vezetékeket használtak és igen könnyen oxidálódnak. Ilyenkor megnő a vezetékek ellenállása. Ezt onnan ismered fel hogy egy ideig járatod a motort majd óvatosan megérinted az akkumulátor sarukat. Ha nagyon forró akkor ott a komplett kábelezést ki kell cserélni.


Negyedig pedig a főtengely jeladó. Csak akkor indul az autó ha hideg. Ha már egy kicsit is be van melegítve akkor nem. Szervizbe ez nagyon maximum egy 20.000 ft-os tétel mindennel együtt és fél, max. 1 óra a cseréje.


Amire motorikusan figyelj, az 200.000 km környékén a turbófeltöltő. (bár ez kb. az összes turbós autónál így van) Ha hideg motornál kéken füstöl a kipufogó, az 80% hogy a turbófeltöltő okozza. Ilyenkor a lehető leghamarabb el kell vinni felújíttatni, mert ha így hagyod akkor a komplett turbó is szétmehet aminek nagyságrendekkel nagyobb a javíttatási költsége.


Illetve tele van még kisebb elektronikai hibákkal, amiket a tulajdonos akár az út szélén is 5 perc alatt orvosolni tud, ezekről bővebben a Saab-os fórumokon irkálnak.

2015. nov. 26. 10:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:
Köszi!
2015. nov. 29. 21:02

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!