Miert nem megy a Honda emelkedon?
Ma ultem spanom civicjeben..1.5vtec
Nem lelakott lerugott fajta. Vizszintesen eleg jol szedi a labat ,de emelkedon ahol en 5.ben kimegyek neki 3.dikba kell visszagangolni.Pedig neki 115le nekem meg csak 90.
Nos a honda erősebb, de ez az erő valahol 8000felett/körül van míg a dízelednek a 90 paci valahol 4500körül. A fordban pedig 6500körül van meg ugyan az a 116ló.
A szívó benzineseket előznésnél szinte mindig vissza kell gangolni 1-et mert nincs nyomaték ami úgymond elindítaná az autót.
Gyorsulásban természetesen fölösleges összehasonlítani a benzinest és a dízelt, mert úgy is a benzines nyerne. Viszont a való életben nem a gyorsulás számít hanem a dinamika -> elég ha adsz egy kis gázt hogy tud előzni vagy vissza kell váltani hogy lendületet kapjon a motor és mennyen.
mert a TDI sokkal nyerőbb motor,ugyebár "5.ben padlózom és lazán mellé érek" érvényes.
Ha haladni is akarsz a hondával bizony mindig pörgetni kell,de elég életszerűtlen,hogy mindig 7-8000 körül járjon a motor.Lámpától lámpáig való hülyegyerek gyorsításokra való.De mikor országúton előz a Vtec 80 ról meg csak lesnek,hogy a TDI mennyivel jobban megy.
koszonom utolso ! :)
a fordban sem kell nagyon visszavaltogatni a rovid attetelek miatt..3000nel megyek kb 120at..es 3500tol eleg jol huz( eleg jol persze relativ..)
es arra tudsz valaszt adni hogy miert huz jobban pl 3dikban egy benzines 3500tol 6500ig mint otodikben ?
ugyanabban a fordulat tartomanyban ugyanott vannak a nyomatekcsucsok (pl 2.dik fokozatban is pl 5432nel van nyomatek csucs es 4dikben is..)
megis jobban tol 3ban mint otben..oke valto attetelezes..deakkoris :/
utolso=12es valaszolo
13:
ertem en hogy 80tol jobban huz egy tdi..visszavaltas nelkul. de ha visszavalt a honda pl 3ba akkor mivan?
es a tdi meg 4be
"látom tipped nincs, hogy mi hívta életre a vtec motort, mellesleg mutass olyan gyártót amelyik mondjuk 1990ben kihozta turbó! nélkül az 1,6ból a 160lovat, naugye... "
Akkora fordulatból bárki kitudta volna hozni, csak a többi gyártónak volt annyi esze, hogy egy utcai autóba, amit még sportautónak sem lehet nevezni, ne tegyenek ilyen karakterisztikájú motort, amit nem is lehet normálisan használni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!