S. O. S Rover 216 henger fej tömités cserejor kikel veni az egész blokót?
Ez az elba..ott konstrukció a Honda találmánya és konkrétan így néznek ki ezek az egyesek számára elképzelhetetlenul hosszú csavarok.
Bár ezen a videón 1.8-as motor van, de ugyanaz a széria és itt nem veszik ki a motort:
Ezen a videón az Ajusa profi brigádja csinálja és ők sem vették ki a motort:
#7 Oké, de azt ugye érted, hogy a hengertomb és a forgattyúsház kozott lévo tomítopaszta is ugyanazzal a nyomatékkal volt lehúzva úgy 10-20éve mint a hengerfej tomítés. Ezt meglazítod és szépen 1000 helyen szétrepedezik. Rendben, megúsztál egy motorkikapást most, de éppen az ilyen mégoldások miatt jonnek az okos vélemények, hogy az MGF motorja egy xar mert fossa az olajat és a kora miatt a kartergáz is rendesen besegít majd. Aztán ha szeretnéd megállítani az olajfojást, akkor mit kell tenned?
Ugyanezt mégegyszer csak kiszerelt motorral.
Én azt gondolom, hogy nem abban a szereloben kell kételkedni aki alapos munkát akar csinálni, hanem inkább abban aki azt monja, hogy jó lesz az úgy.
Gondolom, ennek elkerülése végett húzatják össze a csövekkel és a hengerfej csavarokkal a blokkot, amíg a hengerfej le van szerelve. Ezt egyébként a gyári service manual is így írja le.
Mindegy, nem akarok ezen vitatkozni, a lényeg, hogy a gyári előírás szerint nem kell kivenni a motort, a hengerfej tömítés cseréjéhez.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!