2T motor váltó olajat szeretnek cserélni, nem lesz igy problémás?
2T motor kuplungjanal szeretnek olajat cserélni. Ami eddig benne volt 80w90 nem jo, nem emel teljesen ki a kuplung. Szeretnek egy belevalo 15w40 olajat tolteni.
Leengedem a regi olajat, de biztos hogy az aljaba kicsi maradni fog benne, ha igy ratoltom a mas viszkozitasut az nagy baj, vagy nem tesz kart?
Ha 1 deci marad az nem baj, de eressz le amennyit csak lehet. És ne 15w-40 menjen bele, hanem 10w-40. Méghozzá ez:
nem tudom milyen 15w40-re gondoltál, de azokat felejtsd el, amiket az autóba tesznek, motorba egész más kell...
nekem castrol actevo 10w40 van benne, ugyan nem 2t, hanem 4t motorhoz való, de ha 4t motorba jó, akkor 2t-be is, ugyanúgy váltóhoz és olajos kuplunghoz való
most mondtam el, hogy egyik "sima" autóba való 4t olaj NEM jó bele, csúszni avagy ragadni és erősen kopni fog a kuplung tőle, de a váltót sem fogja normálisan kenni, mivel nincsenek benne olyan adalékok, mint a motorba való váltóolajokban, mert a kocsiban kizárólag a motort kell kenie, míg motorkerékpár blokkokban a kuplungot és a váltót is kennie kell...
nekem a senda kuplungja a 75w90-től és a sima autóba való 10w40-től is szar volt, az actevoval hibátlan, de amit első linkelt, az is tökéletes, haveromnak az van a DT-ben
Fogalmam sincs enyembe mi lenne valo, nincs hozza semmi leiras se semmi errol a tipusrol, de ha ti tudtok segiteni milyet kerhet gyarilag akkor elfogadom a tanacsokat.
KTM GXR 50 '86 os evjarat
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!