Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Derbi senda motoromban miért...

Derbi senda motoromban miért nincs erő?

Figyelt kérdés
Amikor elindulok vele rendesen húz de az első 5km után nem húz és leesik a sebesség. Majd 3. sebességig leváltva nem pörög ki de aztán gondol egyet és újra húz. Nem tudom mi lehet de van egy tippem az hogy a Membránja nem zár. Mi lehet a probléma?

2015. szept. 17. 12:05
 1/8 anonim ***** válasza:
23%
Ha napi szinten ennyi kérdést kellene felraknom, hogy miért sz*r a motorom, már rég leadtam volna vasba
2015. szept. 17. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
menny anyádb a
2015. szept. 17. 12:53
 3/8 anonim ***** válasza:

szerintem meg azt sem tudod mire való a membrán, ha ilyen tipped van...


benzinszűrő vagy a karbi lesz eldugulva

2015. szept. 17. 13:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
Bocs nem akartam bunkó lenni de mégis. Amúgy a membrán arra való hogy elzárja a keverék útját nehogy az visszajusson a karbi felé, netán a levegőszűrőbe nyomja azt. Igazad lehet a Karbi még soha sem volt kitakarítva és már az is több mint 10 éves.
2015. szept. 17. 13:46
 5/8 anonim ***** válasza:

"Igazad lehet a Karbi még soha sem volt kitakarítva és már az is több mint 10 éves."


Pff, csoda hogy még beindul..

2015. szept. 17. 14:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim válasza:
Szerintem több baja is lehet. Karbit én kitakarítanám, légszűrőt is, aztán lehet, hogy főtengelycsapágyat kell cserélni, vagy szimeringet. Az is lehet, hogy gyújtás baja van... Én elvinném egy szakemberhez.
2015. szept. 22. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:
adsz pénzt???? :D
2015. szept. 22. 21:13
 8/8 anonim ***** válasza:

hülye, ekkora marhaságot se hallottam még... főtengely csapágynak mi köze a motorerőhöz?


ha haldoklik a csapágyazás, attól zörögni kezd a blokk, először motorféken hallani, ami idővel egyre erősödik és állandósul, aztán ha leszarod, akkor vagy berágódik, vagy széttörik a csapágy, de akkor már nem igen mész sehova, mert nagy eséllyel a blokk, a hengerszett, és maga a főtengely is sérül...


a kopott szimeringnek meg a beállíthatatlan alapjárat a legjellemzőbb tünete, mert falsot szív mellette a motor, ezért elszegényedik a keverék alapjáraton, és felpörög, dadog, egyenetlenül jár

2015. szept. 23. 00:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!