Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Szervusztok! 2 méter vagyok...

Szervusztok! 2 méter vagyok és motorozni szeretnék. Mit ajánlotok?

Figyelt kérdés

24 éves vagyok, első motorom volna, 600-800 cm³ körül szeretnék. Anyagilag egy fél millióból szeretném kihozni, de mivel tudom hogy nagyon nehéz helyzetben vagyok az adottságaimmal és az elvárásaimmal így 800ezer-1millió forintig is elmennék, ha nagyon muszáj.


Külsőre a Ducati Monster vagy Cagiva Raptor és egyéb naked formák tetszenek, de ezeket nem a saját 195 centijére tervezte Galluzzi, hanem mediterrán méretű olasz vásárlókra.

Adja magát, hogy enduróra szálljak de azok sajnos nem tetszenek, nem tudok azonosulni a formavilágukkal...kivéve, ha valami ilyesmit ki lehet hozni belőlük: [link]


Ám ezzel a cafe átalakítással sajnos egyáltalán nem vagyok képben, nem tudom, hogy milyen motornál lehetséges, hogy mennyibe kerül, vagy hogy hogy intézendő. Bármilyen tanácsot szívesen várnék.


Köszönöm, hogy elolvastad ezt a hosszú kérdést, várom a segítségeteket!



2015. okt. 12. 21:53
1 2
 11/12 anonim ***** válasza:
100%
akarhatsz te olyan motort, de akkoe se lesz olyan méretű, mint ami neked kényelmes lenne. Azok a motorok akkorára készülnek, ez van. Én 12 éves koromtól versenyeztem, 16 évesen ültem át a 250-es kétütemű-re, aztán a második szezon végén már a mezőny második felében végeztem (a 125-ös kategóriában kétszer bajnok voltam, a 250-esben első évemben) mert hirtelen elég sokat nőttem, ami pont elég volt ahhoz, hogy a 250-es gyorsaságin már nem úgy tudtam ülni, ez pedig jelentős időhátrányba tett. Nagyon nehéz volt, de abba kellet hagynom
2015. nov. 4. 19:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/12 anonim ***** válasza:

Erre a nagyon konkret kerdesre van egy konkret valaszom ;)


Elöször is a kepen egy scrambler, nem pedig cafe racer lathato. Ezt csak azert okoskodom ide, hogy tudd, mit keressel, ha ötleteket gyüjtesz.


Neked alapnak kifejezetten az 1979 körüli Honda XL 500-at ajanlom. Sajnos nekem nincs eladom, de en pont azert nem ezt vettem, amiert te keresel. En baratnömnek epitettem scramblert es alapnak ez nagyon megtetszett, de tul magas lett volna neki. Meghozza azert, mert az atlagosan elterjedtnek nagyobb elsö gumival rendelkezik, ami a te testaranyaidhoz jobban mutat. Ha van egy kis erdeklödesed a technika irant es nem vagy ket balkezes, rengeteg mindent te magad elvegezhetsz. Amit szakemberre biznek, az a hatso vaznyulvany hegesztese (amennyiben szüksegesnek latod a kivant forma eleresehez), az uj üles faragasat es bevonasat valamint a tank fenyezeset. Ha nagyon igenyes vagy, porfesteted a vazat is. A motor technikailag nem bonyolultabb egy Lego keszletnel, a berugokar meg mostanaban iszonyatosan menö... hülyen hangzik, de tenyleg az!

Atalakitassal együtt benne vagy a költsegvetesedben.


Ha megis mas alap mellett döntenel: A legfontosabb a vaz! Az adja meg a formavilagat es nem tul szerencses megvagdosni (kiveve persze, a hatso vaznyulvanyt). Tank, üles, kormany, lampak, indexek nagyon könnyen cserelhetöek. Egy jo alapbol lenyegeben azt hozol össze, amit szeretnel. Tartsd szem elött az összkep harmoniajat es inkabb vegyel el, minthogy hozzaadj a motorhoz.


Remelem, hasznosnak tartod a valaszomat es sok sikert kivanok a projektedhez!

2016. máj. 23. 16:03
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!