Hány méter kábel kell egy simsonba az átvezetékeléshez?
Megnézed a kapcsolási rajzot, összeveted azzal hogy mi hol van a motoron aztán megnézd hogy hol lehet levezetni aztán elő a mérőszalaggal. Ráhagysz 20-30cm-t és irány a bolt.
Ha jót akarsz magadnak több színt veszel. Szükség esetén még a színeken belül is megjelölöd őket alkoholos filccel így a későbbiekben bármit csinálsz nagyban megkönnyíted a szerelést.
Én egyedi elektromos rendszert csináltam a motoromra(néhány nem gyári kiegészítés miatt. Pl digitális műszeregység az analóg óra helyett) jelenleg kb 3x annyi kábel van mint gyárilag volt, és még több is lesz. Pl az irányjelző citromsárga, az egyik oldal feketével csíkozva a másik pirossal...
Szépen megterveztem hogy mit mivel és milyen színű vezetékkel fogom összekötni. Aztán a lecsupaszított motor mellett(tank és oldaldobozok és minden leszedve ami alatt/mögött vezetékek mennek), mérőszalag elő és szépen leírtam hogy miből hány méter.
Amit tanácsolok hogy testkábelt húzz mindenhova! Oda is ahol gyárilag nem volt. Valamint minden kötést forrassz! Ez fontos. Hiába a krimpelhető saru meg a jó krimpelő, jobb a forrasztás(természetesen szépen zsugorcsővel bevonva)
Amikor először kábeleztem a motorom mindent krimpelős csatlakozókkal csináltam. Aztán annyi baj volt vele hogy fél év után kib....am az egészet belőle és újrakábeleztem egy délután szépen forrasztva.
A másik fontos dolog hogy mindenhova tegyél kábelátvezető gumit, illetve ahol fém peremhez dörzsölődhet tegyél a vezetékekre zsugorcsövet. Az is rengeteget véd a kidörzsölődés ellen.
Ha így megcsinálod akkor nem lesz bajod az elektromos rendszerrel.
Vagy veszel egy komplett köteget.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!