A driftelés havon nem tesz tönkre mondjuk egy swiftet vagy egy polot amit nem erre találtak ki?
Gondolok arra, hogy a differenciál mivel nem sperr nem megy tönkre vagy nem tud valami történni a kocsival.
Például amikor kuplung be van nyomva s felporgetem 3000re s hirtelen kiengedem nem ránt egyet túl erősen a tengelyen?
Kezdjük ott, hogy a driftelés a hátsókerék elforgatásával történik ideális esetben. A felsorolt autók nem hátsókerék-hajtásúak, így nem lehet felük driftelni. A "behúzom a kéziféket havon, vagy esőben" az nem drift.
Az autó differenciálmű részét szintén nem értem, mivel, ha elsőkerék-hajtásról van szó, a diffi elöl van, annak szintén nem sok köze van még a kéziféke drifthez sem.
Szóval igazából nem tudom, hol álljak neki a kérdésednek. A 3000-nél felengedett kuplung, csak a kuplungtárcsát koptatja. Nyilván a hajtáslánc egyéb elemét is károsítja, de nagyon kis mértékben, esetleg még a féltengelyekben tud kárt tenni.
A sperr diffi csak megkönnyíti a driftet, de hóban esőben anélkül is megy, megfelelő motorerő esetén, de értelem szerűen itt is csak hátsókerék-hajtásnál. Ezeknél a lamellák azok, amik kopnak, de egy 8 lamellás diffi, már bírja a gyűrődést.
ezekkel nem lehet driftelni, csak a nagymutternek lehet megmutatni az udvaron, mit is tud az unoka..
egy öreg lada már villantana valamit, esetleg egy 125 ös polák..aztán, ha ezzel megy a buli, akkor lehet ábrándozni valami erősebb, de farkönnyű márkáról...
a kupplungdobálás perszehogy nem használ a hajtásláncnak, de akkor miből élne az autószerelő?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!