Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Végre ez egy objektív cikk a...

Végre ez egy objektív cikk a VW-ről?

Figyelt kérdés

[link]


Ez a rész a legszebb megfogalmazás, milyen is a nagy VW:

"Aki nem akarja a Volkswagen által kialakított nemzetközi üzleti maffiarendszert hizlalni és fontos az ár-érték arány, már csak ezért sem vesz Volkswagent."



2015. okt. 11. 20:14
1 2 3
 1/23 anonim ***** válasza:
100%
Ez sem érinti a dolog lényegét. A fő okot szerényen elhallgatja.
2015. okt. 11. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/23 anonim ***** válasza:
95%

A noemisszio blog egy tipikus dilettáns megmondóember hülyeséggyüjteménye.

ANnak idején a megújuló energiák és bioüzemanyagok témájában párszor nekimentem kommentekben, de agyatlan emberrel nem lehet vitatkozni...

2015. okt. 11. 20:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/23 A kérdező kommentje:

1: A VW gyakran csinálja az hogy kiadja: csináljatok nekünk ilyen motort. Válasz: ennyi pénzből nem tudunk.

Ezze VW: nem a mi problémánk, ha ti nem majd megcsinálja más. Erre a beszállító csal. Bár ahogy hallom máshol is.

2015. okt. 11. 20:50
 4/23 anonim ***** válasza:
100%

Nem. Hanem kifejezetten ellenséges.


Bár ahol a legnagyobbat néztem: "4. Tartós jármű - hosszú távra".

Aki a cikket írta valószínűleg még nem látta a saját autóját sem közelebbről. Évtizedekről beszél, pedig épp egy környezetvédőnek kellene, hogy szemet szúrjon: ameddig megy egy autó, végig ugyanannyit bocsájt ki (sőt a kopásokkal csak egyre többet), nem kerülnek bele az addig bevezetett, környezetbarátabb működést elősegítő berendezések, nem javul a hatásfoka.


De ha így gondolja, nyugodtan üljön bele a kétütemű Trabantjába - hiszen az 30 éve bizonyít. Igaz szörnyűek az értékei, de ha nem hagyjuk elrohadni, akkor örökös, mint a nyomorúság. :) Igaz még a botrányban érintett, csalós Diesel-motorok is sokkal környezetkímélőbbek annál, de nem számít.


A szerzőnek lenne még mit tanulnia a járműtechnikáról és a saját területéről, a környezetvédelemről is.

2015. okt. 11. 21:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/23 anonim ***** válasza:

Legfőképpen alázatról...

Belőle alapvetően a tanulni tudás képessége hiányzik.


Úgy véli, hogy az észt osztották a legigazságosabban a földön, mert neki jutott a legtöbb.

2015. okt. 11. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/23 anonim ***** válasza:
70%
Tudod mi szokta a legnagyobb felháborodást, irigységet kiváltani? Ha valami sikeres, és annak van problémája. Sokaknak, mint például amilyen te vagy kérdező, nehéz elismerni, hogy a VW bizony jó, és most egyszer akadt nekik is egy elég komoly problémájuk, aztán ezen tudtok vergődni. Ha nem lenne egy nagyon jó autó és cég, le sem xarná senki.
2015. okt. 11. 21:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/23 anonim ***** válasza:

Komolyan, majd pont iylesmikkel foglalkoznak az emberek ha kocsit akarnak venni.


Azt nézik mit kapnak a pénzükért és nekik megéri-e, ha épp a szomszéd Jóska gyártja a kocsit, de legalább jól csinálja akkor sem fog emiatt máshogy dönteni.


Ugyanez igaz itt is.

2015. okt. 11. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/23 anonim ***** válasza:
Ezt a blogot egy hulye irja hulyeknek.
2015. okt. 12. 07:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/23 anonim ***** válasza:

Ekkora baromságot.

Idióta ír még több idióta meg hajtja tovább a hülyeséget.

Mint azóta kiderült, kb az összes autógyár érintett, ki így, ki úgy. Most a VW-t lehet szidni, de meg kell nézni a többi ilyen hírt is

2015. okt. 12. 07:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/23 anonim ***** válasza:
75%

Én nem ezért nem veszek VW-t, hanem mert a cégnél Amarokokból áll a terepjáró-flotta, és 20 év alatt még nem voltak ilyen gány autóink, beleértve a Nivákat is.

Pár napos kortól hordjuk állandóan szervizbe őket. Ilyenektől, hogy nem nyitja a távirányító az egyik ajtót vagy a tankolóajtót, meg nem működik az elektromos ablak, vannak a fokozatok a motorcseréig meg a sebváltócseréig, sebváltó már ki tudja, hány kocsinál lett cserélve.

Az anyagokra jellemző, hogy egy vékony gally be tudja ütni a fényszóró plexijét, vagy letörni a 25 E-be kerülő tükör felfogató idomját, amit ugye nem árulnak külön, csak komplett tükröt. Az autó terepjáró képességéről meg ne is beszéljünk. Vagy hogy kis fordulatnál nem rángatnak, hanem egyszerűen lefulladnak, lépten-nyomon.

2015. okt. 12. 12:44
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!