Végre ez egy objektív cikk a VW-ről?
Ez a rész a legszebb megfogalmazás, milyen is a nagy VW:
"Aki nem akarja a Volkswagen által kialakított nemzetközi üzleti maffiarendszert hizlalni és fontos az ár-érték arány, már csak ezért sem vesz Volkswagent."
A noemisszio blog egy tipikus dilettáns megmondóember hülyeséggyüjteménye.
ANnak idején a megújuló energiák és bioüzemanyagok témájában párszor nekimentem kommentekben, de agyatlan emberrel nem lehet vitatkozni...
1: A VW gyakran csinálja az hogy kiadja: csináljatok nekünk ilyen motort. Válasz: ennyi pénzből nem tudunk.
Ezze VW: nem a mi problémánk, ha ti nem majd megcsinálja más. Erre a beszállító csal. Bár ahogy hallom máshol is.
Nem. Hanem kifejezetten ellenséges.
Bár ahol a legnagyobbat néztem: "4. Tartós jármű - hosszú távra".
Aki a cikket írta valószínűleg még nem látta a saját autóját sem közelebbről. Évtizedekről beszél, pedig épp egy környezetvédőnek kellene, hogy szemet szúrjon: ameddig megy egy autó, végig ugyanannyit bocsájt ki (sőt a kopásokkal csak egyre többet), nem kerülnek bele az addig bevezetett, környezetbarátabb működést elősegítő berendezések, nem javul a hatásfoka.
De ha így gondolja, nyugodtan üljön bele a kétütemű Trabantjába - hiszen az 30 éve bizonyít. Igaz szörnyűek az értékei, de ha nem hagyjuk elrohadni, akkor örökös, mint a nyomorúság. :) Igaz még a botrányban érintett, csalós Diesel-motorok is sokkal környezetkímélőbbek annál, de nem számít.
A szerzőnek lenne még mit tanulnia a járműtechnikáról és a saját területéről, a környezetvédelemről is.
Legfőképpen alázatról...
Belőle alapvetően a tanulni tudás képessége hiányzik.
Úgy véli, hogy az észt osztották a legigazságosabban a földön, mert neki jutott a legtöbb.
Komolyan, majd pont iylesmikkel foglalkoznak az emberek ha kocsit akarnak venni.
Azt nézik mit kapnak a pénzükért és nekik megéri-e, ha épp a szomszéd Jóska gyártja a kocsit, de legalább jól csinálja akkor sem fog emiatt máshogy dönteni.
Ugyanez igaz itt is.
Ekkora baromságot.
Idióta ír még több idióta meg hajtja tovább a hülyeséget.
Mint azóta kiderült, kb az összes autógyár érintett, ki így, ki úgy. Most a VW-t lehet szidni, de meg kell nézni a többi ilyen hírt is
Én nem ezért nem veszek VW-t, hanem mert a cégnél Amarokokból áll a terepjáró-flotta, és 20 év alatt még nem voltak ilyen gány autóink, beleértve a Nivákat is.
Pár napos kortól hordjuk állandóan szervizbe őket. Ilyenektől, hogy nem nyitja a távirányító az egyik ajtót vagy a tankolóajtót, meg nem működik az elektromos ablak, vannak a fokozatok a motorcseréig meg a sebváltócseréig, sebváltó már ki tudja, hány kocsinál lett cserélve.
Az anyagokra jellemző, hogy egy vékony gally be tudja ütni a fényszóró plexijét, vagy letörni a 25 E-be kerülő tükör felfogató idomját, amit ugye nem árulnak külön, csak komplett tükröt. Az autó terepjáró képességéről meg ne is beszéljünk. Vagy hogy kis fordulatnál nem rángatnak, hanem egyszerűen lefulladnak, lépten-nyomon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!