Hogy lehetne még a VW-kat a tesztekhez tovább optimalizálni?
ennek a két ötletnek amit írtál az égvilágon semmi értelme.
ha úgy jobb a törésteszt hogy hamarabb reagál akkor nincs értelme nekik nem úgy kiadni,ha meg arra gondolsz hogy még neki sem ment semminek de már nyílik azt meg a négysebességű kamera úgy is felveszi és látni hogy mi van.
A tompított lámpa fénye meg a kutyát nem érdekli hogy picivel lejjebb van e,nem tudom mi alapján vásárolsz autót de kétlem hogy tompítottat ellenőrzöl hogy hová világít.
Torestesztnel ha veletlen kimarad a motor, sokkal tobb helye van a kaszninak gyurodni. Esetleg a kibocsatasos teszteknel le is kapcsolhatna a motort, igy siman hozna egy elektromos auto ertekeit.
Van meg tartalek ebben az iparagban:))
A tompítottat oda tekered ahova akarod bentről is. A légzsákot pedig nem igazán lehet gyorsítani. Egy gyorsulásmérő kapcsolja, nincs késleltetve. Esetleg lehetne felfújt légzsákkal menni, vagy 20cm kemény szivaccsal bevonni a belsejét, esetleg vastagabb lemezből építeni
, vagy szénszálból
"A tompítottat oda tekered ahova akarod bentről is."
És ezt egy xenonos autónál hogy adod elő?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!