Az új Volkswagen Golfok is olyan egyszerű, és megbízható autók mint régen voltak?
A Tsi motort kedvelik a szerelők, sok bevételt hoznak.
Amúgy olvasgass Novoth Tibor cikkei között Totalcaron, mert itt hamarosan úgy is emgjelenik pár VW fan és az egekbe magasztalják a Tsi-t, csak mert VW.
Viszont Novoth Tibor is elmondja, hogy nagyon jó motor a TSI, csak az a fránya koksztalanítást kellene elvégezni rajta 70-80.000 km-en ként és nem lenne vele gond. Az új közvetlen befecskendezéses benzin motoroknál ennek olyannak kellene lennie mint az olajcsere csak ez még újdivatú.
Az új autók közül már szerintem csak a dacia és a suzuki ami egyszerű, az összes többi bonyolultabb és "kényelmesebb" azért egy új G7 még mindig egy kategóriával a konkurensek felett jár szvsz.
Annyi az egyetlen gond, hogy 2015-ben az új autó nem egyenlő az egyszerűséggel. Talán az új Dacia-k (amik egyébként nem is olyan rosszak mint sokan hiszik)
Az autós kultúra átalakult. Új autót (főleg a német márkákat, de egyébként a többit is) nem arra tervezik mint a régi időkben, ahol mindenki olyan autót akart csinálni ami a világból is kimegy, most az a szempont, hogy azokat akik új autót vesznek (tehetősebb réteg), kielégitsék arra 4-5 évre, amig azt használják. Ez alatt a 4-5 év alatt a viszonylag kisebb futásteljesitmény miatt senkit sem érdekel, ha 250E km-ernél kikönyököl a pici 1.0-1.2-es 120 lóra kihegyezett TSI (lásd új Ford Fiesta 250E km-erre tervezett "év motorja"). A magyar átlag majd a piacon fogja a fejét 4-5 év mulva hogy mégis hogy merjen igy "nőitulajosnemdohányzószervizkönyvest" venni németbő' 200E km-eres futásteljesitmény felett. Sehogy.
Szóval ha újat veszel, és megkapja a kellő törődést, az első pár évben nem hiszem hogy sok bajod lesz vele, aztán majd megunod.
Mindenesetre ha én vennék, én tuti egy alapfelszereltségest vennék, elektro-ablak, klima, szervo, multikijelző azt csókolom. Bár gyanitom már ettől is több elektromos cuccal van telepakolva egy új Trendline.
Egyébként 2012 Golf VII év autója dijat nyert ha jól tudom, tavaly meg a Passat, szóval a botrányok ellenére nyugodtan vehetsz VW-t. (A többi márkánál is ketyeg az óra ;))
Ma már nincs egyszerű autó, a többi igaz.
Most nagyon nagy divat lett a VAG csoport szavazása a neten, még a botrány előtt is, de azóta aztán mindenki ugrik bárhova írod le, hogy VW
Vannak itt érdekes válaszok. TSI-t gyártanak már sok-sok éve, felmentek a mobile.de-re és meglepi: tele lesz sokszázezer km-t futott TSI-kel, hibátlanokkal. Novoth Tibi-t én is szoktam olvasni, de én ahány koksztalanító cikkét olvastam, az mind PSA turbó-benzin motorokon csinálta, vagy Minin. VW-re nem emlékszem, ettől lehet hogy volt. Amúgy mindig az jön le az ő cikkéből is, hogy az oka a dolognak a túlzott spórolósan vezetés, és a 30 ezrenként való olajcsere (bár ez közvetlenül nem vezet kokszosodáshoz).
Maradjunk annyiban, hogy ha most megveszel egy új Golfot, nagy esély van rá, hogy beletekersz 300 ezer km-t, úgy, hogy sok gondod nem lesz vele. Bár az egyszerűség már nem jellemző a Golfra, de ez előny szerintem, olyan dologk vannak már a Golfban, ami nem is olyan rég csak felsőkategóriás autókban voltak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!