Szerintetek meddig csökkentik még, és mennyire még a fejteret, a sportosság látszatának kedvéért a (executive car) azaz kb. Magyarországon belépő luxus kategóriás autókban?
Durva és kevésbé ismert megközelítésből is lesz egy példa. Nem csak CC, meredekebb szélvédő, de a sportosság kedvéért övvonaltól feljebb bedöntött ajtók miatt is.
Egy Mercedes Benz W124 - E osztály (4 ajtós) amit harminc éve gyártottak először bő ~15 centiméterrel van több hely oldalara a fej mellett, mint egy ma gyártott (igaz ~5 centivel széjjelebb tolt ülésekkel rendelkezik) mint egy ma gyártott Mercedes-Benz W212-ben E osztály (4 ajtós). És igen erősebbek lettek a kasszik de külső tetőméret is is 12 centivel keskenyebb, és még csak nem is az áramvonalasság kedvéért.
A lekerekités nem csak az áramvonalasság miatt játszhat fontos szerepet, hanem a stabilitás miatt, a gyűrődési zónák miatt is.
Egyébként a kérdésedre válaszolva, majd akkor abbahagyják, amikor már alig lehet kilátni az elnyújtott szélvédőn mert olyan magas lesz a műszerfal meg kicsi a fejtér hogy kb egy 20-30 centis csikon fogod lesni a forgalmat :D
Másrészről nem hiszem hogy kifejezetten a sportosság miatt tennék ezt, mivel a luxus és a sport kategória más. Számomra a fent emlitett autók kifejezetten nem sportosak, csak drága unalmas luxusautók.
Különben meg ez a divat, ha valamelyik előrukkol egy ilyen ötlettel, és zabálja a nép, burkoltan fogalmazva hogy ne tűnjön koppintásnak, a többi márka is megcsinálja majd. Ugyanez a jelenség nagyon látványosan megfigyelhető a belső felszereltségben, a nagy navis kijelzőkön, a különböző navigációs touch pad marhaságokon túl mindenen. És szintén hol? -> Luxus kategben...
Köszi az érdekes tartalmas választ! Azért még várok választ!
Jó több dolgot és is tudtam, volt ami persze nem volt éppen képben. És a személyes vélemény is érdes volt, meg hogy még miket fűztél hozzá például szélvédő és kilátás. (Bár az inkább ma már, egy fél kategóriával kisebb autóknál van eltobzódva még, kivétel a hátsó kilátást. Mert a legtöbb luxusautóval tolatókamera nélkül parkolni már szinte képtelenség, közben 30+ milliónál is van, hogy csak tolatóradar az alap felszereltség része.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!