Suzuki Rf 400 Mért csinálja ha Üresből berakom sebességbe leáll?
gázadás kuplungoláskor? Biztos garantált a fogaskerék ledarálás...
Hogyha jó az alapjárat(nem alacsony) és jó a kuplung bowden holtjáték(mert nem hidraulik, ugye kispórólták...) akkor ismerve azt a fosadék tipust(rf,gsxf,stb.) nem egynél cseréltem már kuplung kiemelő szerkezetet. Egy vékony lemez van szegecselve ami elszokott fáradni.
Ez kezdetben csak görbül, hajlik ekkor nem emel ki 100%ig meg tud picit rugozni,liffegni is.
Elsőnek alapjárati értéket és kuplung holtjátékot kell ellenőrizni, utána a kiemelőt megnézni.
Szedd le a lánckerék burkolatnál és nézd meg, látni fogod mire gondolok egy U alakú amibe bele akad a kuplung bowden a kiemelő tetején!
Hogyha a kiemelő jó akkor marad az utolsó verzió, görbék a lamellák, mert megfőzted, mivel nincs hűtése a suzukiknak, sajnos későn ismerték fel a vízhűtés fogalmát :)
Lamellákat meg kiszerelve +-0,025mm sík felületen(itt max 0,05mm az eltérés így a 0,1mm már látható) letudod ellenőrizni nem e villágít át a fény alattuk.
Kapcsolót minden tavasszal átkell fújkálni, pucolni.
Minden motoron, ez nem RFfüggő.
Furcsáltam, hogy csak első inditásoknál csinálta, mert ha rosszalkodik minden letámasztás után csinálni szokta.
Nézd meg nem e görbe a pöcke a kapcsolónak, kilazult kapcsoló tartó csavarok miatt láttam már ilyet gpz -n meg fzr -n.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!