Miért van az hogy BMW-ben ülve az ember vezetés közben sokkal keményebbnek érzi magát? És ez az életére is kihat?
Eddig egy 2011 passat volt alattam.Szolíd autó, visszafogott 2.0 dízel ketyegővel.
De váltanom kellett.
Erősebbet, dinemikusabb gépet akartam.
Így esett a választás egy 3.0 i(ideges) Bmw autóra.
A dízel kerregőhöz képest hihetetlenül megy, az első km után még fura a gázreakció, de utána hozzászoktam.
Jobban nyomtam neki, pirostól pirosig ledundiztam, ami kifért a csövön, néha kicsit rámásztam az előttem lévőre hogy nyomja már meg neki, vagy húzódjon le.
Más is így van ezzel, aki normál autóból ült át BMW-be?
Családban volt 4.0 benzines bömbölő is.
Attól a kocsitől remegtem, amit tudott, nem is sokszor mentem vele, de ha mégis, akkor odalógattam rendesen a zabot a lovaknak.
Akkor döntöttem el, hogy a passat és a dízel téknika megy a levesbe.
Pedig jó az a passat. Gyors mint az olajozottvillám. Keveset eszik, jók a károsanyagkibocsátási paraméterei.
Rövid a fékútja, és képes az embernek negatív reakcióidőt kölcsönözni. Legközelebb pont passatot tervezek venni, mert azzal képes vagyok megállni akkor is amikor az 1 centire előttem levő 90-nel szüttyögö satuzik. Eddig csak golfot engedhettem meg magamnak.
Ja ja utsó, ez csak olyan hungarikum ez a nagya autó nagy arc.
Németeknél is a VW-sok olyan arogánsok mint maga a vw marketingje.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!