Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A Nissan GTR miért éppen a...

A Nissan GTR miért éppen a súly+nyomaték köré lett építve?

Figyelt kérdés

Mert ~ szuperautó (bár persze ,40 milliós árával elmarad,de nevezhető annak),de a 99%-hoz képest nem az a szokásos : nyomjuk a gázt kifaral sikító hangon ,majd suhanva gyorsul brutálisan és mondjuk 150 felett már visszaesik a gyorsulás,hanem nehéz autó és az ülésbe süppeszti az embert és egyenletesen,de nagyon nyomatékosan és gyorsan gyorsul.

Mit gondoltok,miért nem a szokásos pörög,kilő elven épült?


2015. szept. 25. 13:38
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
Kifejtenéd ezt a porog-kilo elvet?
2015. szept. 25. 14:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:
17%

Jaj, megint egy GT-R istenites. A GT-R messze nem szuperauto, csak egy bazi eros kupe, ami raadasul atomnehezre sikeredett, de a japcsik megideologizaltak, hogy az ugy jo.


Mondjuk nekem az a benyomasom, hogy nemhogy nem vezettel ilyen autokat, de latni is csak kepen lattal.

2015. szept. 25. 14:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 anonim ***** válasza:
Mondjuk azért a 0-100 2,8 mp-vel elég nehéz vitatkozni :) Az simán szuperautó, vagy még jobb. Csak nem elég drága.
2015. szept. 25. 14:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 A kérdező kommentje:

Nekem szuperautók közé tartozik,csak nem 100 feletti az ára.

Igen,nem vezettem ilyet ,és egyszer láttam rendezvényre hozták,és azóta érdekel,mert érdekes elv,hogy "dögnehéz" és nem az a szokásos kapar,kapar gyorsul és 150 után már csak szépen fogja és gyorsulgat,hanem meglátásom szerint az a bizonyos "gáz ,majd szinte megállás nélküli gyorsulással gyorsul és a székbe süppeszti az embert"

2015. szept. 25. 14:19
 5/17 anonim ***** válasza:

Ha ez nem szuperautó akkor mi az? Meg kéne nézni melyik jobb gyorsulásban vagy a köridőben..nem sok akad.


A 4 kerékhajtás és a tökélete súlyelosztás és az egyedileg hangolt 4 futómű adja meg ezt.Meg a bivaly motor ami még tuningolható ha kevésnek érzed a gyári erejét.. Amit írsz az tipikusan a csak hátsókerék hajtású kocsik sajátja.

2015. szept. 25. 14:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 anonim ***** válasza:
Nameg a rajt elektronika sem engedi elforogni + maximális nyomatékon tartja a motort. Dupla kuplunkgos váltó meg minden. A gtr egy óriási mérnoki teljesítmény és elsosorban nem azért mert tudja amit tud, hanem mert sorozatgyártásban, relatíve szuperolcsón, és garanciával árulják. Én már nem vagyok úgy nagyon oda a japán sportkocsikért, mert azért egyáltalán nem bírják úgy a nyúzást mint ahogy azt sokan hiszik, de egy gtr-be még nagyon szívesen beleulnék.
2015. szept. 25. 14:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 anonim ***** válasza:
10%

Emberek, lattatok ti mar GT-Rt kozelrol? Szuperauto? LOL.


Egy komolyabb BMW-kupe minoseget sem eri el a beltere, nemhogy a fo konkurensnek kikialtott Porsche 911 Turboet ami gyakorlatilag korbeautozza a GT-R-t, es meg az is messze van a szuperautotol...


Szuperauto a Ferrari La Ferrari, a McLaren P1, a Porsche 918, a Bugatti Veyron.... ne vicceljunk mar.


Egy hot kommersz Nissan kupe, amibe beleraktak egy viszonylag eros hajtaslancot, de ott is igazabol semmi extra.


A tuningolasrol annyit, hogy a legendas tuningolhatosag annyit jelent, hogy esetleg a motort fel lehet huzni egy kicsit komolyabb karosodas nelkul, a valto viszont darabjaira hullik mar egy kis teljesitmenynoveles utan is (gyakran szeriaallapotban is), nem beszelve a hajtaslanc tobbi elemerol. Kerdezzetek meg egy GT-R tuningolot, el fogja nektek meselni.


A GT-R egy atlagamerikai izlesvilagahoz es igenyeihez tervezett auto. Nem kell tulmisztifikalni.

2015. szept. 25. 14:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 anonim ***** válasza:

"nem az a szokásos kapar,kapar gyorsul és 150 után már csak szépen fogja és gyorsulgat,hanem meglátásom szerint az a bizonyos "gáz ,majd szinte megállás nélküli gyorsulással gyorsul és a székbe süppeszti az embert""


Ja igen, ez igy meg marhasag. Hany eves vagy, 10?

2015. szept. 25. 14:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 anonim ***** válasza:
#7 Azért azt nem árt tudnod, hogy széria autókat osszehasonlítva, sem a 911 turbo, sem a gt-2, sem a gt-3, sem a gt-3 rs nem autózza korbe. Belulrol egy snassz Nissan, semmi kulonleges, semmi szupersportkocsis nincs benne, viszont az elég ciki, hogy ha Monacoban kocsikázol a Ferrari 458-asoddal Kate Mossal a jobb 1 ben és be áll melléd egy gtr a lámpánal, akkor tudhatod, hogy hiába dontod meg Moss kisasszonyt egy óra múlva, az estéd mégsem lett tokéletes, mert lenyomott egy proli Nissan :)
2015. szept. 25. 14:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 anonim ***** válasza:
13%

"hogy széria autókat osszehasonlítva, sem a 911 turbo, sem a gt-2, sem a gt-3, sem a gt-3 rs nem autózza korbe."


Csak a GT-R rajongok parhuzamos vilagaban. A sima Turbo is korbeautozza, hat meg a tobbi.


[link]


Amugy meg kabe 100ig gyorsul jobban mint a Ferrari, koszonheoten az osszkerekhajtasnak, de aztan kijonnek a tomegbol meg az osszkerekhajtason keletkezo vesztesegbol eredo hatranyok.


Nem veletlenul adjak olyan olcson, egy proli sportkocsi igazabol, a japcsik ezt a szinten nem tul gyakran tudtak felulmulni.

2015. szept. 25. 15:00
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!