A Nissan GTR miért éppen a súly+nyomaték köré lett építve?
Mert ~ szuperautó (bár persze ,40 milliós árával elmarad,de nevezhető annak),de a 99%-hoz képest nem az a szokásos : nyomjuk a gázt kifaral sikító hangon ,majd suhanva gyorsul brutálisan és mondjuk 150 felett már visszaesik a gyorsulás,hanem nehéz autó és az ülésbe süppeszti az embert és egyenletesen,de nagyon nyomatékosan és gyorsan gyorsul.
Mit gondoltok,miért nem a szokásos pörög,kilő elven épült?
Jaj, megint egy GT-R istenites. A GT-R messze nem szuperauto, csak egy bazi eros kupe, ami raadasul atomnehezre sikeredett, de a japcsik megideologizaltak, hogy az ugy jo.
Mondjuk nekem az a benyomasom, hogy nemhogy nem vezettel ilyen autokat, de latni is csak kepen lattal.
Nekem szuperautók közé tartozik,csak nem 100 feletti az ára.
Igen,nem vezettem ilyet ,és egyszer láttam rendezvényre hozták,és azóta érdekel,mert érdekes elv,hogy "dögnehéz" és nem az a szokásos kapar,kapar gyorsul és 150 után már csak szépen fogja és gyorsulgat,hanem meglátásom szerint az a bizonyos "gáz ,majd szinte megállás nélküli gyorsulással gyorsul és a székbe süppeszti az embert"
Ha ez nem szuperautó akkor mi az? Meg kéne nézni melyik jobb gyorsulásban vagy a köridőben..nem sok akad.
A 4 kerékhajtás és a tökélete súlyelosztás és az egyedileg hangolt 4 futómű adja meg ezt.Meg a bivaly motor ami még tuningolható ha kevésnek érzed a gyári erejét.. Amit írsz az tipikusan a csak hátsókerék hajtású kocsik sajátja.
Emberek, lattatok ti mar GT-Rt kozelrol? Szuperauto? LOL.
Egy komolyabb BMW-kupe minoseget sem eri el a beltere, nemhogy a fo konkurensnek kikialtott Porsche 911 Turboet ami gyakorlatilag korbeautozza a GT-R-t, es meg az is messze van a szuperautotol...
Szuperauto a Ferrari La Ferrari, a McLaren P1, a Porsche 918, a Bugatti Veyron.... ne vicceljunk mar.
Egy hot kommersz Nissan kupe, amibe beleraktak egy viszonylag eros hajtaslancot, de ott is igazabol semmi extra.
A tuningolasrol annyit, hogy a legendas tuningolhatosag annyit jelent, hogy esetleg a motort fel lehet huzni egy kicsit komolyabb karosodas nelkul, a valto viszont darabjaira hullik mar egy kis teljesitmenynoveles utan is (gyakran szeriaallapotban is), nem beszelve a hajtaslanc tobbi elemerol. Kerdezzetek meg egy GT-R tuningolot, el fogja nektek meselni.
A GT-R egy atlagamerikai izlesvilagahoz es igenyeihez tervezett auto. Nem kell tulmisztifikalni.
"nem az a szokásos kapar,kapar gyorsul és 150 után már csak szépen fogja és gyorsulgat,hanem meglátásom szerint az a bizonyos "gáz ,majd szinte megállás nélküli gyorsulással gyorsul és a székbe süppeszti az embert""
Ja igen, ez igy meg marhasag. Hany eves vagy, 10?
"hogy széria autókat osszehasonlítva, sem a 911 turbo, sem a gt-2, sem a gt-3, sem a gt-3 rs nem autózza korbe."
Csak a GT-R rajongok parhuzamos vilagaban. A sima Turbo is korbeautozza, hat meg a tobbi.
Amugy meg kabe 100ig gyorsul jobban mint a Ferrari, koszonheoten az osszkerekhajtasnak, de aztan kijonnek a tomegbol meg az osszkerekhajtason keletkezo vesztesegbol eredo hatranyok.
Nem veletlenul adjak olyan olcson, egy proli sportkocsi igazabol, a japcsik ezt a szinten nem tul gyakran tudtak felulmulni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!