Szeretnék egy autó akkumulátor töltőt csinálni, ha a feszültség csökkentésével szabályzom a töltőáramot, az működőképes megoldás lehet?
:D A humor létfontosságú. :D
Pontosan melyik mondatrészre gondolsz szóvirág címén? Igyekszem még a többin majd javítani. :D
Kissé későn jövök ide vissza, mert antikváriumból szereztem be az egyiket az alábbi háromból. Nekem megér 700 Ft-ot, hogy a tudás vakító fénye győzedelmeskedjen a középkori sötétség felett.
Hodvogner László: Gépjárművek villamos berendezései, Műszaki Könyvkiadó 1988; 25. oldal: ...cellafeszültség 2,6-2,7 V-ig növekszik, majd ezen az értéken állandósul. Az akkumulátor akkor tekinthető teljesen feltöltöttnek, ha további kétórás töltés során...
Hevesy György: Autóvillamosság, Műszaki Kiadó 2008; 61. oldal: ...A teljes töltöttséget jelentő állapot eléréséhez a töltő feszültségét kb 2,7 V/cella értékig kell, illetve kellene emelni.
Rajki Imre: Autóvillamosság, BME jegyzet (év nélkül, de mivel elektronikus kommutátorról, mikroszámítógépes gyújtásról esik benne szó, nem lehet túl öreg), 8. oldal: A töltöttséghez tartozó fajsúly 12,8 N/dm3, cellafeszültség 2,6-2,7 V.
Régebbit, mint a Tömösy és Pesty, nem idézek be, hátha valaki azt hiszi, hogy a sárguló lapok jobban hazudnak, mint a fehérebbek.
Miként hozzászólásomban írtam, a 2,6-2,7 V környékére automatizálással nem lehet/szabad eljutni, valamint akkor se, ha az ember nem lát bele.
cár buta futárja nem tudott belenyugodni a vesztés tényébe
rendben, elfogadom, a föld valamennyi autógyára hülye, mert a töltési feszültséget 14,2 voltra állítják be
a szemem is hülye, mert 14,5 volt felett már pezseg mint a veszedelem, és melegszik is
mindenki hülye, csak te vagy helikopter
a forrásokat nem tudom elfogadni, mert rajtad kívül senki nem látta, a primitív emberek (te) pedig az igazuk bebizonyítása érdekében bármikor hazudnak gátlástalanul
én jobban hiszek az ólomakkumulátor gyártók gyártói adatlapjának, ahol minden feszültség és áramérték pontosan szerepel
ennyi
ne adj igazat, mert olyanom már van
Mások kedvéért: amit írtam, abban azt is leírtam, hogy az autóban miért kisebb a töltőfeszültség.
A többi magáért beszél. :D
A Sötét középkor nem volt annyira sötét szerintem gyönyörű lovakkal közlekedtek, nemvoltak műszálas ruhák, a folyók dugig tömve halakkal, közlekedési balesetek sem voltak, lőfegyverek sem voltak, és a levegő is jó lehetett. ennyit a középkorról meg az ókorról.
Az ólom AKKU feszültségéről vitatkozni teljesen felesleges, az annyi amennyi, itt csak az amperekről lehet vitatkozni csak annak van értelme. A feszültségnek nincs szerepe. Egy akku töltőn csak az ampert állítod be.
AKKU TÖLTŐ nyitott mágnesű trafóval készül, mert ennél a zárlati áram nem okoz gondot. Ez hagyományos trafóval űgy érhető el ha a primer körbe teszel egy izzót plusz ellenállásnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!