Télre szeretnék építeni egy Ladát játszósnak mennyibe kerülne megépíteni az autót úgy hogy ha nincs hó is bírja azt hogy kilincsel előre menjek vele meg gumit füstöljek?
jah, és a felesleges belső cuccokat kibelezed és eladod, még vissza is jön belőle egy szép összeg...
/előző voltam/
Mondjuk veszel egy viseltes Ladát. Persze "óccsó".
A játszáshoz kell az erő, tehát csináltatsz egy motort. Ha tényleg erőset akarsz, akkor erősen nyúlj a pénztárcádba. Az már képes lenne eltolni a hátulját. Na de mielőtt eltolná, keres egy gyenge pontot a motor és a földön álló gumi között. Mondjuk a kuplung. Na, az is csere, persze az erősebbik fajta (értsd a drágább) Aztán jön a váltó, a diffi, persze erősített hátsó híd,vastagabb féltengely, komolyabb tőcsavarok, erősebb felni, és már meg is érkezett a nyomaték a talajra. Csakhogy -ha Forintban beszélünk- már a hat nulla fölött járunk!! Ekkor jön az, hogy ehhez a technikához kellene a nagyobb fék, a precízebb kormányozhatóság a kemény gátlók, stb.
Ja, és ezeket a cugehőröket nem rakhatod bele egy rogyadozó, málló bódéba. Irány a lakatos, egy-két új elem, erősítés, hegesztés, merevítések, ......
Szerintem most felejtsd el!
Nem kell hozzá szétrohadt lemez, egy erősebb motor, egy keményebb gátló, akkorát csavar a felfüggesztési pontokon, amit el sem tudsz képzelni.
Mit gondolsz egy autó építésnél miért kell a vadonatúj kasztnit újra varrni, betétekkel megerősíteni?
Szerinted miért találták ki a különféle szilentes, GL-szemes, csavaros támokat, merevítőket, stabilizáló karokat, stb. ?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!