Miért "drága" még mindig a Simson? Hogyan képes még mindig tartani az árát?
Mert hiány van belőlük. A jó állapotú Simsonok szépen lassan elfogytak, tele van a piac bilikék N-es rettenetből házilag berhelt "faluba' a legbikább endúrószimszon" borzalmakkal. Amit még nem tuningoltak meg a Nagyokos Petigyerekek, azt pedig Ezermester Jaóskabá javította MTZ-alkatrészek és laposvas kreatív felhasználásával. Meg is lett az eredménye: ritka manapság az olyan Simson, amin a lámpák bármilyen módon kapcsolhatóak, a kipufogóban minden hangtompító megvan, a kerekek egy nyomon futnak, a rugóstagokban pedig még van olaj. Ami mégis ilyen, annak megkérik az árát.
Annál is inkább, mert a Simson német motor, itthon pedig erősen él az az előítélet, hogy minden, ami német, automatikusan jó. A nosztalgia is hajtja felfelé az árakat, hiszen most már mindenkinek szép emlékei vannak a Simsonokról. Érdemes megnézni, hogy a hasonló Jawa Mustang - bár nem rosszabb - mennyivel kisebb értéket képvisel a használtpiacon.
Köszi, kíváncsi voltam mások véleményére is.
Nekem is van Simsonom, S51N-es. Gyárinak mondom, pedig már fel lett újítva, illetve egy mezei 60-as henger van rajta, hogy a városban feltudjam venni az autók sebességét.
Az én Simsonom megbízhatatlan, azért érdekelt, hogy mégis miért kerül annyiba, amennyi. Az után gyártott alkatrészek szarok, így az ember motorja is megbízhatatlanná válik, mint az enyém.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!