Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért "drága" még mindig a...

AGM kérdése:

Miért "drága" még mindig a Simson? Hogyan képes még mindig tartani az árát?

Figyelt kérdés
Persze itt nem csak az agyonhasznált, szakadt motorokra gondolok, hanem a normál állapotúakra. Egy jó állapotú, költségmentes példányért 60-90 ezer között simán elkérnek. Ebből az árból, már több 50-es vagy 125-ös motorkerékpárt is lehet venni, független attól, hogy 2 vagy éppen 4 ütemű.
2015. szept. 8. 15:55
 1/6 anonim ***** válasza:
74%
Menj vele egy kört, és meg tudod. Egy jobb állapotú példánnyal semmit nem kell csinálnod, csak egy minimális karbantartást. A 110 kilóm alatt 2 liter alatt van a fogyasztása. Nagyon megbízható gépek.
2015. szept. 8. 16:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Mert hiány van belőlük. A jó állapotú Simsonok szépen lassan elfogytak, tele van a piac bilikék N-es rettenetből házilag berhelt "faluba' a legbikább endúrószimszon" borzalmakkal. Amit még nem tuningoltak meg a Nagyokos Petigyerekek, azt pedig Ezermester Jaóskabá javította MTZ-alkatrészek és laposvas kreatív felhasználásával. Meg is lett az eredménye: ritka manapság az olyan Simson, amin a lámpák bármilyen módon kapcsolhatóak, a kipufogóban minden hangtompító megvan, a kerekek egy nyomon futnak, a rugóstagokban pedig még van olaj. Ami mégis ilyen, annak megkérik az árát.

Annál is inkább, mert a Simson német motor, itthon pedig erősen él az az előítélet, hogy minden, ami német, automatikusan jó. A nosztalgia is hajtja felfelé az árakat, hiszen most már mindenkinek szép emlékei vannak a Simsonokról. Érdemes megnézni, hogy a hasonló Jawa Mustang - bár nem rosszabb - mennyivel kisebb értéket képvisel a használtpiacon.

2015. szept. 8. 16:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:

Köszi, kíváncsi voltam mások véleményére is.


Nekem is van Simsonom, S51N-es. Gyárinak mondom, pedig már fel lett újítva, illetve egy mezei 60-as henger van rajta, hogy a városban feltudjam venni az autók sebességét.


Az én Simsonom megbízhatatlan, azért érdekelt, hogy mégis miért kerül annyiba, amennyi. Az után gyártott alkatrészek szarok, így az ember motorja is megbízhatatlanná válik, mint az enyém.

2015. szept. 8. 18:15
 4/6 anonim ***** válasza:
100%
Úgy képes tartani az árat, hogy kozben olyan 150%-ot inflálódott a forint :))))
2015. szept. 8. 18:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Nem még mindig, hanem mostmár felfele megy az áruk. Pont mint a régi autóknak. Egyre kevesebb van, viszont sokan keresik.
2015. szept. 10. 21:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
25%
engem valahogy soha nem nyűgözött le a keletnémet szöcske, olyan rúsnya alakja van, a dobfékek egyenesen taszítóak voltak számomra, a bányászlámpa elől, meg a korong hátul, az alul futó kipu meg végképp, na és a hangja. Nem leszólom, ez csak az én véleményem. Amit vidéken látok, azok meg végképp nevetség tárgyai, főleg mikor a fas*zagyerek a kipufogót feltolja az ülés mellé és azt hiszi hogy az már attól enduro, hasit a földuton, csak úgy pattog az első villa, vagyis pattogna ha valami Paioloi lenne, de nem az, csak keletnémet, aztán a barázda a pofájába röhög a kisfiúnak és leteremti a motorról. Persze vannak a gyorsaságiak is, na azok aztán kemények, a kormány a tankkal van egyvonalban, már hajtott gerincel ülnek rajta, majdnem hasalnak de még pont nem, aztán elstartolnak, olyan nyomaték van benne hogy alig 15 másodperc mire 1-es fokozatból 2-esbe lökik a kecskét, de még egy távfutó otthagyná őket. Aztán vannak a nagyhenger-vrezó-120-at megy a simson gyerekek, na, ők már szerelni is tudnak, vagy csak azt hiszik magukról, rendelik a 90-es taiwani hengert a gagyi rezóval, csörömpöl a motor kegyetlenül, egy darabig megy is csak az a gáz hogy a léghűtés oda már kevés, víztér meg nincs a henger körül, hütű végképp, így aztán túlmelegszik a kecske és megy a fészerbe hogy na mi lett a drága jószággal. Természetesen vannak a normálisok, akiknek gyári állapotú a motor, semmi sallang rajta, nem nyelezik hanem közlekednek vele normálisan, na azokkal semmi gond nics, ők legalább tudják hogy mire jó a simson, egy biciklitől többet ér mert nem kell hajtani, egy robogótól messze van mert az állva hagyja őket, de arra amire gyártották, arra tökéletes.
2015. szept. 12. 16:44
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!