Motor lefolytás segítség? (Bővebben lent)
mivel a legegyszerűbben a gázkarral kontrollálható a motor ereje, ezért ott a legegyszerűbb fojtani...
leszeded a karbi kupakját, kihúzod a súbert, leakasztod a bowden végéről a súbert, és pici anyacsavarokat vagy alátéteket húzol rá (oda, ahol a rugó van, a rugón belül lesznek az anyák/alátétek) majd vissza akasztod, és ha túl sok vagy túl kevés, akkor leveszel róla párat, vagy épp teszel még rá... pontosan be lehet lőni, hogy mekkora gázt tudjon maximum húzni, mivel az anyák miatt felütközik a súber, nem tudja tovább húzni a gázt... ha meg már bírja kezelni, akár fokozatosan is lehet csökkenteni a fojtást
ha pillangószelepes a karbi, akkor kívül csinálod meg ugyanezt, a végét kiakasztod és oda húzod rá az anyákat/alátéteket
Miért kételkedek a kérdés valóságtartalmában?
Na mindegy:
Tök felesleges megcsinálni, egy esetleges veszélyhelyzetben jól jöhet minden lóerő, ráadásul a kétüteműt nem árt néha átöblíteni ha nem akarod az olajsarat takarítani a kipufogóból.
No és később mi lesz? Az ún. párod elkezd motorozni a gyengített járgánnyal, majd fél év múlva megkapja a maradék erőt, te meg megint fél évig aggódsz, hogy mi lesz vele mire megszokja a lóerőket?
A vezetői engedélyhez szükséges a járműkezelés, ha megkapta a jogsiját bizonyára uralni tudja a motort. Értelmes embernek ez nem okoz gondot.
Szerintem.
U.i:
Folytás nem létezik, fojtás van.
Subert (Schubert) zeneszerző volt, a gáztolattyú neve súber.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!