Melyik a megbízható motor többi lent?
Figyelt kérdés
125-ös crossmotort szeretnék vásárolni csak nem tudom eldönteni malyiket vagyem melyik a megbízható nagyobb teljesítnényű ezeket néztem eddig: KTM EXC 125 Yamaha YZ 125 Honda CR 125 Suzuki RM 125 Kawasaki KDX 125 Kawasaki KX 125 Aprilia RX 125 ezek közül szeretnék választani2015. szept. 1. 20:03
1/14 anonim válasza:
Az általad felsoroltak közül ezek nem cross motorok: KTM EXC 125, Kawasaki KDX 125, Aprilia RX 125.
Egyébként egytől-egyig kiváló motor mindegyik, azt válaszd, amelyikből a pénzedért a legjobb állapotút találod.
2/14 anonim válasza:
Ezekkel a kis, üzemórás 2 üteműekkel nem a megbízhatóság a gond, hanem az hogy akkor is cserélni kell (nem kell, de ha már tönkremegy az alkatrész akkor kicsit késő) bizonyos alkatrészeket mikor még semmi bajuk, a gyári előírásnak megfelelően. Ez pont a megbízhatóság érdekében történik. Ha minőségi alkatrészeket használsz, ezek persze nem olcsók, akkor nem kell tartanod attól hogy lerobban a gép, legyen szó bármelyik márkáról. Az biztos hogy a Hondát a legjobb minőségűnek tartja a szakma, gyakran mondják rá hogy az egy "műszer".
3/14 A kérdező kommentje:
egy üzemóra csere mennyibe kerül?
2015. szept. 1. 20:57
4/14 anonim válasza:
Honda CR125, a többi sem rossz, de ez a legjobb (nekem is ez van, de 250-es). Viszont azt tudod ugye, hogy a crossozás egy baromi drága hobbi.
5/14 anonim válasza:
Az üzemóra csere, mint fogalom nem létezik, ahogyan te kérdezted. Az egyik válaszoló már leírta amúgy jól. Vannak alkatrészek pl dugattyú, hajtókar, főtengely, amiket meghatározott üzemóránként cserélni kell. Egy üzemórás motorban egy dugattyú 30-40ezernél kezdődik, ezért írták mások, hogy drága hobbi. És akkor arról még nem is beszéltünk, hogy óránként megesznek 7-8 liter benzint. Inkább endurot válassz: Yamaha DT 125, Aprilia RX 125.
6/14 A kérdező kommentje:
és a yamaha dt 125 is van olyan erős mint egy honda cr 125
2015. szept. 1. 21:23
7/14 anonim válasza:
Nem nincs olyan erős, mivel az egyik kifejezetten pályamotor, a másik, meg egy terepre tervezett motor, ami aszfaltúton is megállja a helyét, teheát nem sport célokra van kifejlesztve. A DT különböző típusai 15-22LE, a CR 40-45LE.
8/14 A kérdező kommentje:
nekem meg az lenne a lényeg hogy minél erősebb legyen
2015. szept. 1. 22:07
9/14 A kérdező kommentje:
a yamaha dt 125-ben ha kell akkor milyen időszakonként kell cserélni az alkatrészeket?
2015. szept. 1. 22:08
10/14 anonim válasza:
Akkor miért 125öst akarsz, ha kevés a 20LE? Egy DT-ben egy jó dugattyú olyan 25ezer kilométert. Főtengely, hajtókar jóval többet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!