előző válaszoló vagyok, gusztustalan féregségnek tartom az egészet. Szintén vettem tőlük egy motort, szintén nagyon szépen nézett ki, de már a foglalózás után,amikor mentünk a motorért,akkor sem indult, mert állítólag rajtahagyta a gyújtást véletlenül. 5 perc akkutöltés után beindult, elindultam vele haza, megállt az utca végén,mert nem volt sok benzin benne,s nem volt takarék álláson a csap, az indítómotor kb 2-t forgatott a motoron. Hívom,beszél össze-vissza,de mondja,h jön, hoz egy másik akksit,az előző ,,vatta új" volt, csak mondjuk egy-két évet használhatták egy másik motorban. Jött,kicserélte az akksit,elindultam haza,10 perc után megálltam tankolni. Észrevettük,hogy folyik belőle az olaj. Felhívom megint, mondom neki,h folyik,blablabla,kicseréli,vigyem vissza másnap. Visszavittem másnap,megcsinálták,oké. Pár nap múlva nem működött az index,folyton égett a fényszóró,nem mindig indult rendesen. Elvittem megint, megcsinálgatták,de a fényszóróra pl azt mondták,hogy sokat kell kapcsolgatni a kapcsolót,és majd megjavul.. megköszöntem szépen, majd hazamentem. Élveztem nagyjából 1-1,5 napig a motorozás adta szabadságot,majd elkezdett a motor nagyon nehezen indulni,illetve folyt belőle a benzin. Hívom,mondja a fszságait,már igen csalódott voltam,tudtam,hogy ez egy rossz vétel volt. A porlasztó dugult el, azért folyt a benzin. Elvittem, megcsinálták(pár napot várni kellett,mire vihettem,addig a motor ott állt az udvarunkon,én meg majd' megőrültem,hogy motorozhassak), másnap ugyanugy folyt a benzin,illetve nagyon nehezen indult. Felhívtam, elkezdte magyarázni,hogy rossz benzint töltök bele,a benzinben homok volt,vagy valami,az dugitotta el a fúvókákat. Mondta,hogy ezt nem csinálják meg(ja,amugy ezek a javitasok a 3 honap garanciába tartoznak),mert nem az ő hibájuk. Ekkor a motor már abszolút nem indult, eltoltam egy szerelőhöz,jópénzért megcsinálták,aztán 2 nap múlva megint eldugult. Előtte utaltam rá,hogy a tank is elég rozsdafoltos belülről,de el lettem hajtva,hogy nem attól van. Leszedtem a tankot,kiszárítottam,és két maréknyi rozsdaport szórtam ki belőle.Közben az olaj is folyt a teleszkópból,azért is elvittem külön hozzájuk. Felhívtam,elmondtam neki, há ja ,igen, izé, akkor ez volt a baja,hozd el a tankot,adok egy másikat. Oké,ez megtörtént, már azt gondoltam,hogy nem lehet semmi baj. A motor fullosan indult végre, lehetett használni,a rohadt teleszkópból már megint folyt az olaj,azért nyaralásra való indulás előtt (reggel hétre) vittem a szerelőhöz,ami ugye nem is az én városomban van,hanem 10-15km-rel arrébb,de már megszoktam az ingázást. Megoldódott,de már eldöntöttem,hogy 50 kilométer motortolás, több hónap szenvedés és csalódás után eladom a motort,s nem is veszek másikat. Már fent volt a használtautón, amikor elmentem vele egy kisebb körre a városba. 40km/h körül egyszercsak reccsent valami,blokkol a kerék,majd továbbgurul,a kuplung kiakadt,a motor nem állt le. Leesett az első lánckerék a tengelyről,mert elnyírták egymást. Sosem voltam még olyan közel ahhoz,hogy felgyújtsam azt a ....csotrogányt. Negyven fok, a város másik felében laktam,indulhatott a motortolás(szerencsém volt,hogy megállt egy motoros segíteni leszedni a láncot,mert nem tudtam volna hazatolni sem). Természetesen a martin motor garanciája már lejárt,ezért még 20-30 ezerért vihettem szerelőhöz megint,most eladó jelenleg. Annyi pozitivum van az egészben,amit egyébként neki köszönhetek,hogy teljesen ,,kiszerettem" a motorozásból,nem akarok már motorozni,pedig már teljesen jol működik a motor,itt van lerakva az udvarban,nem is nagyon nyúlok hozzá. Én a vételáron felül 100-150 ezer forintot költöttem rá,s annyiért tudtam feltenni,amennyiért én vettem :) Nagyon köszönök mindent,remélem,hogy majd visszakapja az élettől az ilyen aljas patkány senkiházi népség. Akinek van kedve, számolja meg,hogy hányszor vittem 3 hónap leforgása alatt szerelőhöz , illetve az ő abonyi műhelyébe. Lehet,pár dolgot kifelejtettem,de szerintem már mindenkinek egyértelművé válhatott: A MARTIN MOTORTÓL NEM SZABAD MOTORT VENNI!