Marcell0001 kérdése:
Mi lehet a baj a simsonak ha nem megy anyit amenyit kéne?
semmi, mit gondoltál mennyit megy egy közel gyári simson? :D el ne hidd már a "80-at megfutja" dumákat... a sendám gyárilag 8,5 lóerő és ezen van még egy 19-es karbi, így van 85-90 között a vége, egy fele ilyen erős simsontól a 70 bőven jó...
2015. aug. 30. 15:11
Hasznos számodra ez a válasz?
2/17 A kérdező kommentje:
mondjuk a jaratas nem lett a le
gjobb :/ lehet a miatt ?
a járatás miatt nem..
lehe, hogy a kidörrentő jobban fojt a kelleténél? volt tisztítva?
egyébként jó a sebességed, nem 80-ra tervezték..
engem már csíptek meg nyolcvannal..nem éri meg.
2015. aug. 30. 15:42
Hasznos számodra ez a válasz?
4/17 A kérdező kommentje:
hat gondoltam de 16 kerekel 60 henger herelt kipuvak nem anyira jo a 68 70 mikkor gyarilag megy 65
"dugatyú kép szép"
Mi az a dugattyú kép?
Óra szerinti 68-70-ről van szó vagy GPS szerintiről? Utóbbi azért annyira nem rossz.
60-as hengerhez nem annyira jó az 50-es hengerfej, hiába lesz magasabb a kompresszió az termikus veszteség formájában úgyis veszendőbe megy, a másik meg hogy sarok keletkezik az égéstérben ami nem kedvez az égés lefolyásának. A növelt kompresszió ráadásul kisebb előgyújtást kívánna, na de mennyivel, ez itt a kérdés. A gyári gyújtás jel illetve az 1.8 mm a gyári 50-es konfigurációra vonatkozik. A főfúvókát szemrebbenés nélkül cseréld 72-74-esre. Nem a nagyobb henger miatt, csak a melegedés visszaszorításáért. A kipufogó lehet még a rendszer sarkalatos pontja, de hogy melyik része azt így távolból nem lehet megmondani.
2015. aug. 30. 16:00
Hasznos számodra ez a válasz?
a gyári 1,8-as előgyújtást 86-os benzinnel értik, 95-össel ennél jóval nagyobbat be lehet állítani, és nem fog kopogni a motor...
2015. aug. 30. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?
Van benne logika csak a gyakorlatban mégse működik a nagyobb előgyújtás. Nekem jól beállított karbival simán túlmelegszik a 260-as hőértékű gyertya is (szürkésfehér), hát még ha "jóval nagyobb" előgyújtást állítanék, sőt így is egy kicsit utána van lőve, mert már jelre tett gyújtással is érezhetően és hallhatóan keményen jár a motor, mintha főtengelycsapágyas lenne. Hát ennyit a 95-ös benzinről és az előgyújtásról. Főleg a sz*r utángyártott hengereknél nem kell erőltetni a nagy előgyújtást, azok valahogy sokkal jobban melegszenek mint anno az NDK hengerek. Melegebb henger(fej) = gyorsabb égés = kisebb előgyújtás.
2015. aug. 30. 18:04
Hasznos számodra ez a válasz?
8/17 A kérdező kommentje:
a hengerhez van állítva a gyujtás is minden jó esetleg még az lehet hogy kicsit kifuj a henger fejnél mert látam hogy ott olajos kicsit
9/17 A kérdező kommentje:
dugatyú kép az az hogy nem kap e sokat vagy keveset ez látszik a dugatyún :) értem én hogy ezek vannak de a fogas kerék 16 ellöte 14 volt rajta és azzal ment 65 söt még mielött rá raktuk a 60 szerintem 14 sel simán ment 72 75 is
Hiába raksz rá nagyobb fogaskereket ha a motor nem tudja kiforgatni max fordulatra.
2015. aug. 31. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?
Kapcsolódó kérdések: