Simson tuningolás?
70 es lesz almot henger 70/4
21 delortó karbi csak nem tudom hogyan kell felrakni mert ennek más a felfogatása
akkor v rezó azt mivel kell tömiteni mert ugye nincs rajta hollander
és a kuplung kosarat kivel érdemes ki könnyitettni
gyújtás az babetta egy közdarab kell csak bele
még a váltó kelene 4 es
a felfogatás komolyan a legnagyobb problémád? akkor szerintem ne kezdj bele a tuningba, ha ennyit nem tudsz magadtól megoldani...
csak mondom, hogy a dellorto karbikból van PHBG DS, PHVA, PHVN, VHST, PHVB (bocs ha kihagytam néhányat) rendszerű, kb mindegyiknek más a felfogatása...
egyébként:
1. a babetta gyújtásnak nem csak közdarab kell, hanem lendkerék esztergálás is
2. a 70-es hengerhez blokk marás kell
3. a 70-es hengerhez 45-ös dugattyúhoz súlyozott főtengely kell, ha pedig ilyen nagy fordulatú motort akarsz akkor nem csak javasolt, hanem elengedhetetlen
4. a kuplung könnyítésnek a világon semmi értelme ha eleve babetta gyújtásban gondolkodsz
elsőre ennyi hibára futottam...
szerintem hagyd a p***ába, nézz utána jobban, tanulj, szerelj, 0 tudással ennek nincs értelme...
-még lesz 70 erősitett főtengely
-a blokk az egyik haveromnak van
-karbi egy csődarab kell hozzá
-lendkereket nem is tudtam, hogy kell esztergálni
tudod te hogy pontosan mi az a rezonátor? Mert ahogy észrevettem 10-ből 9 simsonosnak fingja nincs róla, csak rezózik össze-vissza.
ha már ennyire tuningolni akarsz akkor miért pont a babetta gyújtást akarod használni?
babetta gyújtás forgósabb
én egy V-rezót szeretnék rá rakni, nem valami házi tákolmányt
én nem azt mondtam hogy szar a v-rezó hanem azt, hogy
v-rezót szeretnék rá rakni, nem egy házi tákolmányt itt értem a gagyirezót és a társait
És az nem hiszem, hogy te ugy születtél meg, hogy mindenhez értettél, .
nem azt mondtam hogy úgy születtem, nem születtem úgy, 5 évet tanultam egyetemen és 6 évet dolgoztam Noale-ben az Aprilia-nál és egy év gyakornokin voltam a Rotax-nál (BRP-Powertrain) Ausztriában.
Ha annyira komoly kis motort szeretnél, akkor Ducati gyújtás, elektronika, tervezett rezonátor, vízhűtés (1-2 km szélárnyék már nem tesz jót a motornak), kipufogó szelep, 4-es váltó bőven elég, azt lehet módosítani hogy tökéletes legyen. Ha a rezonátort és a kipufogó szelepet eltaláljátok, akkor erős lesz a gépezet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!