Trabant 1,1 visszaalakítás?
Én se értem mire akarja "visszaalakítani". Akkor már ketten vagyunk debilek!
Vagy nem! :D
Na, így már értem. Az elejével úgy tűnik, kevesebb a baj, de akad ott is probléma. A 601 homlokfalán ugyanis nem nagyon megy át a levegő, az 1.1 hűtője meg ezt igényelné. De ha ügyesen vágod ki a díszrács mögött a homlokfalat, nem lesz feltűnő.
A hátuljával már több a baj. Kész szerencse viszont, hogy Zwickauban a négyüteműt a kétütemű tákolásával állították elő. Az üzemanyagtartály ugyanis eléggé házibarkács megoldás: a padlóra biggyesztették az egészet, a betöltő csőcsonkja meg a csomagtéren át fut, néhanapján benzinben áztatva az egészet. Elméletileg csereszabatos lenne a hátsó sárvédő is, ha nem ott lenne a tanksapka. Vagy elrejted a betöltőnyílást (mondjuk kihozod a rendszámtábla mögé, mint a Moszkvicsokon, hogy még nagyobb csőszakasz kanyarogjon a csomagtérben), vagy hagyod az egészet a francba. Az utóbbi megoldás egyszerűbb, csak sajnos árulkodó a tanksapka és a négyütemű sárvédőjének kerékjárat körüli domborítása. Épp csak annyira különbözik a 601-től, hogy szembetűnő legyen.
A lökhárítók felmennek az 1.1-re, készült fémlökhárítós változat is. A felnikkel több baj lesz, mert az 1.1 4x98-as agyára (vagy 4x100, sose tudom) nem megy fel a 601-felni (4x120). A szélesebb első nyomtávot és a vastag B-oszlopot (bár olyan a vége felé a 601-en is volt) csak a szakértők szúrják ki, a füst hiányát viszont mindenki.
Mielőtt elkezded a munkát, előtte nem ártana utána nézni, hogy mit jelent maga a visszaalakítás szó. :D
Mert amire te készülsz, az egy stílustalan átalakítás, .
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!