Az N-es rendszámú eladó autókat többnyire nepperek hirdetik?
Mert ahogy nézegetem az autókat, nekem nem túl szimpatikusak, mióta adják ki az N rendszámokat?Fél éve?Maximum 1.
Tehát vagy nagyon kevés ideig használta a tulaj,ha magának hozta be (ezért vagy valami baja van, vagy kevés eséllyel, de talán feleslegessé vált neki) vagy mint írtam egy alkalmi nepper, aki így akar egy kis pénzt keresni?
(Mi másfél éve hoztunk be autót, az még bőven M-es rendszámot kapott)
Én ezeket kerülöm, de nem tudom, hogy jól teszem e, vagy érdemes ilyen autókkal is "foglalkozni",megnézni?
Szerintem ez elég egyszerű.
Ami a németeknél 10 forintot ér, az nálunk sem fog 30-at érni.
Hiába hiszi azt az átlag,hogy ott a kerítés is kolbászból van, rohadtul nem, és nem dobálják el ők sem az jó autókat.
Oké, elismerem, pár száz-ezerrel érhet többet, de az meg pont elmegy a magyarosításra, és akkor 0 haszon van, ezért rádob az ember +200-at, és enged 100-at a komoly vevőnek, neki van 100 ezer haszna, én meg 100-al többet adtam egy olyan kocsiért ami nem ér annyit.(és költhetném javításra mert biztos lesz ami tönkremegy)
Ha 10 milliókról beszélünk ott elenyésző, ott bárkinek belefér a 100 ezer plusz mínusz, de azért ha veszel egy autót 1 millióért, nem mindegy egy ilyen összeg.Legalábbis nekem biztosan nem.
Apámnak M-s rendszáma van, pedig 9 éve tulajdonában van az autó, és volt rajta vizsga.
Itthon helyezték forgalomba, rendelésre készült az autó.
Szabad a gazda?
Tavaly letette a lantot, és nem taxizott tovább.
Most ha el akarná adni a verdát, biztos ő egy olyan mocskos nepper lenne. :D
Nem mindenki az, akinek N-s vagy M-s rendszáma van.
Kivételes esetek vannak, 2010-ben eltűnt a 98-as furgonunk mindkét rendszáma, kapott egy akkor új L-es rendszámot.Pedig itt volt forgalomba helyezve 98-tól.De lássuk be, ez nem gyakori, na meg mikor eladtuk a külseje sem azt sejtette,hogy engem rohadtul nagy haszonnal adnak tovább...
Egyébként meg, egy agyonhajtott taxi sem kéne...tehát nem estem ahsra.
Voltam kint olyanokkal akik ezzel foglalkoznak, valóban patika, mikor 300-ról tekerik vissza az órát, úgy,hogy már a német visszatekerte 400-ról...
Nem hiszek ezekben az autókban, vannak jók/jobbak, ez vitathatatlan, de nincsenek 300-500 ezres nagyságrendű különbségek mint sokan azt gondolják.
Nem az ár miatt éri meg behozni kintről autót.
Hanem az állapota miatt,jobb utak,minőségi alkatrészek,rendszeres karbantartás.
Inkább azért.Én is most szeretnék behozni,nyilván nem a találati lista legelejéről.Lehet,drágább lesz,mintha itthon venném,de jobban bízok Hansba,és Jürgenbe,mint a kerkedőnél álló,esetleg kolompárék által levetett,túlhajtott gépben.
És sajnos,a használt autó mindig lutri,lehet az magyar,vagy külföldről behozott.
U.i.:magyar neppertől meg semmi pénzért nem vennék autót.
Nem kell hangulatkeltésnek venni azt, ha néhányan azt írjuk, hogy sok vackot hoznak, mi ezt látjuk.
Nagyon régen én is azt hittem, hogy odaát milyen csodálatos autók vannak, hogy idilli környezetben vannak tartva, minden délután kiáll a drága villa garázsa elé az átlag németünk és lemossa, leviaszozza, hogy folyamatosan a legdrágább gyári alkatrészekkel helyettesítik az eredetieket már akkor, amikor kicsit lekopott a festék, a futóművük és a szilentek soha nem használódnak el a perfekt utakon (csak a korukból adódóan is jelentősen öregszenek a futómű alkatrészek).
Amikor többet kezdtem külföldre járni, akkor láttam, hogy tökéletesen ugyanaz van mint Magyarországon. Az első külföldi kátyú után ugyanúgy anyáztam. Ugyanolyan használt autó telepek vannak mint otthon, ugyanolyan autókkal.
Amit aláírok az, hogy a lepattant autók külföldön olcsóbbak és ezeket éri meg behozni.
A patika állapotra megjegyezném, hogy bármikor majdnem minden autóból előhozok bárkinek patika állapotot. Az is igaz, hogy ez némi pénzbe kerül, de még így is megéri. Külföldön sokat költenek az autó megjelenésére is - autókozmetika a titok. Különben hogy lenne már patika állapotú egy már akár 50, vagy 100 ezret futott autó, nemhogy egy 3-400 ezret megfutott.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!