Egy pörgős 1.8 GTI vagy egy nyomatékos 1.9 TDI?
Inkább nézzük meg a dízel mit tud a benzinhez képest: Common Rail elemek, darabja 100 ezer felett, turbó, kettős tömegű lendkerék (200 ezer alsó hangon). Jó esetben 300 ezer kilométerenként. Nem értem ezek után miért vesz az emberek többsége dízel autót. Alul nem megy, felül nem megy, középen meg belédrúg. 2-esben ott állsz a kereszteződésben, és várod, hogy jöjjön a földrengés. De addig csak izzadsz az út közepén. Egész úton gyakorlatilag csak rugdos, traktor hangon kerreg, figyelni kell a turbóra, városban be sem melegszik, az üzemanyagra érzékeny.
A dízelfanokat kérem kíméljenek. Nem vitatkozni akarok velük, nekem arra nincs se időm, se energiám. Csak a véleményemet és a tapasztalatomat írtam le.
Egyébként nem a 4-es Golf GTI-ben volt 1.8 turbó??
Mert ha erről van szó, akkor nem is értem, hogy lehet egy kérdésben emliteni egy 1.9-es TDI-vel. Az 1.8 GTI egy bika autó, mig az 1.9-es TDI nyomatékos, de soha nem fog úgy menni mint a GTI, csak ha felchippeled, de akkor meg a fehér autód is fekete lesz a koromtól, és párezer km után kuka lesz a motor. Szóval nonszensz kérdés, egyértelműen 1.8 GTI, ha már a fogyasztás nem számit.
ennyi hozzánemértő válaszokat komolyan...
van itt minden,Common rail meg hasonlókkal jöttök :D
valószínűsíthető hogy g4 1.8 és g4 1.9 TDI ről van szó. tehát max PD lehet vagy sima adagolós és nem common rail.
Amúgymeg az 1.9 TDI nagyon is tud meglepetést okozni akár erősebb benzinesnek mármint ha nem a hülyegyerekes gyorsulást vesszük alapul a 0-100at hanem mondjuk 80-120.
14-es
Igen, meglepetés, de ne felejtsd már el, hogy itt egy Golf GTI-ről van szó, ami egy k**va gyors autó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!