Milyen papírok kellenek az autó tuningolásához és ezek mennyibe kerülnek?
Arra gondolsz, hogy ha le akarod vizsgáztatni, akkor hogy fog átmenni a vizsgán? Ez a kérdés a mai napig foglalkoztat engem is. :D Igazából nagyon a mai napig nem vagyok vele tisztában én sem. Elvileg ez úgy működik, hogy minden alkatrészről kell vinned műbizonylatot. Legalábbis mikor az én teljesen gyári kocsimat vittem vizsgáztatni, akkor mondta a szerelő, hogy ha 1 darab sportkormány vagy bármi más nem gyári dolog van benne, arról műbizonylat kell.
Többen viszont azt írták, hogy műszaki előtt vissza kell alakíttatni a kocsit gyári állapotúra, ami nem kis macera.
Voltak, akik azt írták, hogy átmegy tuningolt állapotban is, de nem az NKH-hoz kell vinni, hanem valami sufniműhelyben kell levizsgáztatni.
Szóval a mai napig nem nagyon tudom én se, hogy megy ez. :D Bár egy tuningolással kapcsolatos kérdést én is tettem most fel pár perce, abban is szó van erről.
Modernebb (Kr.u. 2000<) kocsikat nem igazán lehet, csak max optikailag tuningolni, de azt meg minek...?
Minden másra műbizonylat vagy átalakítási engedély kell!!!
Azonos évjárat más motorkódos motort teszel a kocsidba, azonos köbcentivel, arra is kell... Kompri helyett turbó, turbó A-ról csere turbó B-re szintén.... Szerencsés átalakítás után lehet vinni KPM-re, ha ott nem tip-top, nincs ismerős, át sem megy.
Az autó tuningolásához nem papír kell, hanem jó ötlet, ügyes kezű szerelő és sok-sok pénz. :)
Először is azt kell eldönteni, hogy mit szeretnél változtatni? Ha erre megvan a járható út, akkor lehet utána nézni, hogy mi az ami engedélyköteles, és mennyibe kerül.
Amíg ez nem megoldott, addig csak álmodozás.....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!