Hazai használatra szánt Ikarusokba meddig tettek IFA vezetőülést?
Mert Magyarországon készült traktorokba, mozdonyokba, autóbuszokba mindbe IFA ülést tettek, régen. A kérdésem arra vonatkozik ,hogy mikor váltottak nyugati kényelmes vezetőülésre.
Azt tudom, hogy a Rába traktorokba 1999-től tettek traktor ülést gyárilag KAB-ot. Az ára is megvolt akkor 15 millió Ft egy Rába 250-es.
Érdekes ,hogy pl.: 1996-ban egy 10 milliós Rába Steigerbe egy legolcsóbb IFA ülés volt. Magyarok nem adtak az ülés kényelemre.
Melyik az,az a Möwe vagy milyen ülés?
Ezek ilyen munka dolgok a Steiger,meg buszvezetés,nem pedig 8 órás repülőút,hogy még dákókiverőt is rakjanak rá,egyébként senki nem panaszkodott még azokra az ülésekre.
Első!
Igen azok az NDK-MÖVE ülések amit IFA ülésnek hívnak, mert ilyen volt az IFA-ban. Amúgy sokan panaszkodtak rá, traktorosok, buszvezetők Traktorosokat, egyszerűen dobálta, pár óra múlva fájt a hátuk. Nem rázott ,dobált szó szerint, 3-4szer jobban rázott ,mint egy 80-as évekbeli MTZ, eredeti MTZ üléssel.
MTZ ülésnél gyengébb rugózással, teher autókba szánták, nem szántóföldi nagy traktorokba.
Buszvezetőknek ilyen gondja nem nagyon volt ők nem szántóföldön dolgoztak, de nekik is fájt a hátuk pár óra múlva, semmi oldaltartása, háttartása, minimális a rugózása.
Azért azt számold hozzá, hogy a Rábában nulla rugózás van.
Ha meg úgy nézzük 250 lóerőért nem lett volna sok a 15 millió forint anno, ha műszaki tartalom is lett volna mögötte
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!