Simsonom fel lett újítva 5 ezer kmvel ezelőtt, kezdetektől kezdve nem jó, most érdemes volna akkpr széttúrni a blokkot?
Tehát felújított főtengely, henger egyel feljebb fúrva, minden csapágy, minden szimering cserélve, kuplung lamellák, tömítések, ez az minden ami rossz volt benne vagy érdemes volt kicserélni. Ki lett cserélve, kondenzátor is, megszakító is, egyebek cserélve lettek. Szerelő szedte szét és rakta össze a jelenlétemben, tehát mindenből az került bele amit én vettem egy motoros boltból. A motoros boltos szintén simson szerelő, ő vitte el megcsinálni a főtengelyt is meg a hengert is, nála.vettem a dugót is meg mindent. Erre fel nem volt jó. Szorult menet közben. Borzalmasan erőtlen, és a 1 km után tojást lehetett a hengerem sütni. Rosszul indult, végsebességnek a 35-40 bőven elég volt neki még bejáródás után is, nagyon sokat volt szerelgetve gyújtásnál is meg karburátor is. Stb stb. Aztán kb 1000 kmvel.ezelőtt levettem a hengert, aztán a gyűrűt is leakartam.venni valamiért. És elpattant mielőtt szét nyílt volna higy levegyem. Aztán a másik is elpattant, vettem rá gyűrűket. Egy fokkal jobb lett, de nem az igazi. Hatótávolsága is vagy 2-3 km, utána elkezd lassulni úgy hogy vissza kell kapcsolnom kettesbe.
Viszont én szeretnék vele elmenni messzebre is mondjuk 15 kmre.
Meg kellene csinálni. Mit próbálkozzak vele? Kapásból szedjem szét az egész blokkot, csapágyakat cseréljem.esetleg meg a szimeringeket, főtengelyt ellenőrizzem ha nem mozog akkor is csináltassam meg? Hengert megkéne fúratni új dugó gyűrű csapszeg... ? Ötletek?
na most annyit mondok neked, hogy nem véletlen kerül egy 50-es robogóba 8-10 ezerbe egy dugó, még simsonba max 1500ft cakkom pakk.
és nem azért drága mert az egy robogóba kell, hanem azért mert az anyagból van!
az ilyen utángyártott alkatrészek simsonhoz 2 forintot nem érnek.
a gyűrűk olyan silány minőségűek, hogy nem is csodálom ha alig akar menni.
henger honoláshoz is érteni kell, legtöbb helyen nem is honolnak hanem berakják egy eszterga gépbe a hengert és bele engedik a kést azt jó' van, utána meg söprűnyélre csavart 200-as csiszoló papírral még finomítanak rajta.
ezt amúgy viccen kívül mondom, láttam már nem egy simson henger ilyen felújítást.
az sem mindegy hogy mihez csinálták meg a hengert, a dugóhoz mérték mennyit szedjenek le, vagy csak úgy leszedtek valamennyit belőle aztán kerestek egy túl méretes dugót hozzá?
ennyi bele fektetett idő pénz és energia után megkeresném azt a hozzá értő szerelőt, és addig el nem mennék onnan még normálisan meg nem csinálná.
ez kóklerkés, nem szerelés.
Hát ezzel ez van. Nem a legolcsóbb dugót vettem bele hanem a drágábbikat.
Viszont egy etzt én újítottam fel és teljesen tökéltes. Ismerős ingyen felfúrta egy előre megvett dugattyúhoz. 4 ezer volt az a dugattyú hozzá. Tavaly csináltam, 3500 km van benne és pöcc röff és megy is mint a bolond, semmi baja pedig nagyon hajtom, kétszeméllyel is 4-6 ezer között forgatva csutkagázon gyorsítás, stb stb...
Simsonnal.meg finoman bántam már a kezdetektől és fos.
Etz-t 500 kmig járattam. Abban is minden ilyen kopó alkatrész cserélve lett, 500 km után elkezdtem hajtani rendesen. Simsonnal még most is úgy kell menni mintha járatós volna...
Alul van méretezve, méghozzá nagyon.
Szétszed, políroz, derékszögel, grafitosan, vagy rézpasztával összeilleszt, összerak, beindít, örül.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!