Mennyire lehet alapozni a kilometer allasara egy autonak?
Ez még hihető, évi 35e km.
A gond ott kezdődik, hogy ez a 180-200e km az, ahol 5 éves korukban "megállnak az órák" és egész 15-20 éves korukig ennyit mutatnak :)
A common rail dízelek 250-300 km-ig üzembiztosak, utána kezdődnek a bajok (nem véletlen adja el a német). Porlasztócsúcsok, nagy nyomású pumpák, turbó. Ezek mind csak idő kérdése, hogy elszálljanak. Ez a trió több milliós tétel.
Alaphelyzet, hogy bár az óravisszatekerést elviekben ott is büntetik, a gyakorlatban bizony érdekes óraállásokat lehet tapasztalni.
Sose feledd, hogy nem életkort és kilométeróra-állást, hanem egy műszaki állapotot veszel meg.
180 000 km nem sok, ha rendesen volt használva az a jármű. A dízelmotorok nem halnak be 300-nál se, csak a szutyok ukrán féllegális gázolajtól, de nem a német gázolajtól, ahol a szűrőket is rendesen cserélték.
Ezért (is) jobb az onnan behozott hazsnált autó, mint az itthoni, mármint ha nem egy megbütykölt, leharcolt roncs.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!