Tényleg olyan gyenge szarok a honda motorkerékpárok?
Ez ugyanaz a kategória mint amiért sportban az egyik csapat drukkere szidja a másik csapatot és a drukkereit.
Itt totál ugyan ez.
Dehogy is. Aki szarozza, az nem tud motorozni. Nem véletlen, hogy 1:50 körüli időket megy 600-as cbr-el Talma a Hungaroringen...
Igazából a Honda és a Suzuki ugyanolyan jó. A Yamahákat és Kawákat szar szerelni.
cbr 600-am(is) volt..álommotor..
csak érdekesnek találom..."sok ember azt mondja"...kik? Hányan?
azoknak még csattogólepkéjük sem volt, amit húzogathatnának..
Igen gyengek ,de igazabol motorozni lehet 10Le vel is.
Nem egy parameter alapjan vesz az ember motort.
Nekem mindig fikazzak hogy nehez a zx7r ami igaz de ugye a tomeg megint csak egy dolog.
hát nem is tudom.
én csak crossban tudok a japán motorokról nyilatkozni.
volt kivétel nélkül minden japán "nagy" crosshoz szerencsém, és egyedül ami mind felett volt az a yamaha yz.
honda cr volt a következő, majd a suzuki rm, és a legszarabb a kawasaki kr volt.
mit számít mit mondanak mások?
az ájfón jó telefon?
hardveresen leragadt valahol 4-5 évvel ezelőtt, mégis mindenki veszi százezrekért, mert az olyan jó, mondják a többiek.
Nem gyenge a Honda, ez hülyeség. Vagyis ha a kisköbcentis 2T-ket vesszük akkor az Aprilia-k és Cagiva-k alatt voltak, de ugye mig én az Aprilia-t minden tavasszal szezon előtt generáloztattam, addig az NSR elment 3 nyarat meg 4-et, annyi különbséggel hogy nem ment az 50-es 100 km/h-t, meg a 125-ös nem ment 170-180 km/h-val és nem volt benne 35-40 lóerő, nem volt olyan váza meg futóműve, de nem is költött rá százezreket az ember. Ettől függetlenül nagyon jó motorok voltak.
Nagy motoroknál már teljesen más a helyzet, ott ugyan olyan jók a Honda-k, Yamaha-k, Kawasaki-k, Ducati-k, Aprilia-k.
Őszinte leszek, én a Yamaha-sokat nem csipem mert azt hiszik magukról hogy ők a legpengébb motort lovagolják és nekik minden szar. Tavaly mentem Budapestre és az autópályán pihenőbe álltam, oda jött egy Yamaha R1-el egy farok és vigyorgott a motoromon hogy milyen játszó az. Szarul esett, de nem akartam balhézni, látta hogy nem szólok neki vissza, kitalálta hogy versenyezzünk egyet, tényleg idegesített a dolog, mondtam hogy oké. Szerencsére nem volt nagy forgalom, el is indultunk, de nem bírt lépést tartani az Aprilia RSV4 Factory-val, úgy ott hagytam mint a szart vele. Alapjában nincs semmi bajom a Yamaha-val, csak a sok gyökérrel aki azt hiszi hogy csak az létezik és minden más játszó. Nem akarom fényezni a saját motoromat, de azért ha ránézünk az R1-re meg az RSV4 Factoryra, a sajátom ezerszer szebb, meg erősebb is, bár nem tudom kihasználni, ahogy az R1-et is képtelenség.
Suzuki-sok meg a Yamaha-sok ilyenek, csak azt nem tudják hogy a híres motorjuk mellet ott vannak még olyan márkák mint az Aprilia, Ducati, MV Agusta, Bimota, amik mind a GSX-R-t, R1-t kihugyozzák mind szépségben mind teljesítményben, még sem vagyunk elszállva magunktól és nem ugatjuk le a nem olasz gépeket.
ma 17:31
Azért a yamaha r1 erősebb mint az aprilia rsv1000 factory,de nem ez számít,hanem,hogy neked jó és gyors és elég,és szereted.Én is így vagyok a cbr emmel szerelmes vagyok bele :D de az a durva én meg a gsxr es emberkékkel jártam így,tisztelet a kivételnek úgy verik rá a farkukat,meg csak a k51000 mert az ilyen 600 as gépeket eszik reggelire meg ilyesmi.De szerintem motor márkától típustól független a f...kalap ember.De itt mifelénk is van egy gsxr1000k8 as gépes fickó az is vagizik a gépével fórumon írta mikor nem tetszett a véleményem,hogy ő nagy darab mg kétszer olyan súly mint én meg vannak maffiózó ismerősei itt ahol lakok,na mondom egy motorostól nem vártam volna,hogy egy másik motoros fenyeget.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!