Miért nem jó a Diesel autó?
A dízel valamivel lassabban melegszik és hidegen, alacsony fordulaton jobban igénybeveszi az alkatrészeket, kokszolódik stb stb. De az újaknál ez már nem olyan egetrengető probléma azért.
Futásteljesítményre vetítve nem drágább fenntartani a dízelt, ez csak legenda.
"Futásteljesítményre vetítve nem drágább fenntartani a dízelt, ez csak legenda."
Az első 200,000 km-ben valóban nem drágább - csak a másodiktól...
Alapból az a téves hozzáállás, hogy városba dízelt ne... nem azzal van baj ha városban van használva. Hanem ha például beindítod mész vele 5 percet leállítod, és ez megy a hét minden napján. Ha mondjuk városban használod de beindítás után legalább 20-30 percet mész vele, akkor nem fog jobban kopni mintha országúton használnád.
Ennyi a trükkje, vagy hagyni kell bemelegedni a motort vagy nem dízelt használni ami lassabban melegszik be.
Addig van nagy kopás míg az olaj nem éri el az üzemi hőmérsékletet.
"Az első 200,000 km-ben valóban nem drágább - csak a másodiktól..."
Igen, annak aki megveszi a 400.000ről 200.000-re visszatekert taxit, vagy céges kocsit, amit 5en hajtottak forgóban. 200.000 felett az előéleten múlik csak melyik lesz a drágább.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!