Kezdőnek (A1-essel kezdek majd B után) milyen motort ajánlotok?
Üdv.
Az a nagy dilemmám, hogy ha robogót veszek, akkor csak automata váltós motorokkal mehetek a jogsival, mert le lenne korlátozva. 100 köbcentis robogó van az autósiskolának, szóval az nem lenne gond.
Viszont, én inkább manuális váltóst használnék, és akkor már saját motorral vizsgázni, mert sehol nem tudok kölcsönkérni manuális váltós 125 köbcentist :D
MZ TS 125-öt néztem ki, amivel az a gondom, hogy elég sokat eszik :(
Ti mit ajánlotok? Vegyek inkább robogót, ami 5-6 liter helyett csak 2-t eszik, viszont lehet hogy lassabb?
nem azt mondtam te szerencsétlen hogy nem lehet 650-essel kezdeni, hanem hogy tudsz menni a motorral meg tudsz motorozni, az nem ugyan az, de ezt hülyének hiába magyarázza az ember. Az hogy egyenesen tudsz menni és húzni a gázt, azt a hülye is tudja, csak van millió olyan dolog amit kitudsz védeni ha igazán tudsz motorozni és nem döglesz meg az úttesten de majd ha felkened magad valahova akkor rájössz. Akit fentebb említettem Honda-s faszit, neki is nagy pofája volt aztán lement a vigyor képéről mikor megálltunk. Ha akarod tudni az RS250-et már csak pályázni használom, egyébként egy RSV4 Factory-m van, de arra a pályára ahová járunk oda elég a 250-es kétütemű. Egyébként ha már ennyire virítod hogy a Husaberged hány lovas, akkor elmondom hogy az Aprilia RS250 86 lovas, a vége egy 7 sebességes váltóval valahol 260 felett van.
Az hogy nem kell jogosítvány, hát nem tudom, normális emberek jogosítvánnyal motoroznak mert ők letudnak vizsgázni, lehet neked nem sikerülne vagy nincs rá lóvé, de akkor kétlem a Husaberg-et is :)
Szerinted a Yoshimura rendszertől nincs jobb? :) Ne legyél már hülye legalább! Abba a tévedésbe pedig ne essél hogy a kipufogó rendszer olyan szinten meghatározó egy 4T esetében is mint a 2T-nél, messze nincs akkora szerepe.
Volt egy ismerősöm aki szintén hasonló volt hozzád, ő egy Hayabusha-t vett a segge alá, aztán pár nappal később motoroztunk, lámpánál kilőtt, kivezető úton húzta neki aztán a betorkoló útnál fordult egy kamion lefelé, tőlem 500 méterre a pótkocsit telibevágta rajta, a motor szarrá tört, a karja és a lába leszakadt, nyaka csak lógott, semmi fékút, később a vizsgálatok szerint 201 km/h-val ment, ha csak 196 km/h-val megy, akkor a kamion pótkocsija már pont annyival előrébb van hogy a motor elmegy mögötte. Egyenes út volt, tökéletesen lehetett látni mindent, már az ütközés előtt tudtam hogy vége lesz mert nagy sebességgel ment, nem vette el a gázt, azt hitte elfér mögötte de nem. Ő is azt mondta hogy neki nem kell kis motor, ő tud motorozni, látszott, nagyon tudott.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!