Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Kezdőnek (A1-essel kezdek...

Kezdőnek (A1-essel kezdek majd B után) milyen motort ajánlotok?

Figyelt kérdés

Üdv.

Az a nagy dilemmám, hogy ha robogót veszek, akkor csak automata váltós motorokkal mehetek a jogsival, mert le lenne korlátozva. 100 köbcentis robogó van az autósiskolának, szóval az nem lenne gond.

Viszont, én inkább manuális váltóst használnék, és akkor már saját motorral vizsgázni, mert sehol nem tudok kölcsönkérni manuális váltós 125 köbcentist :D

MZ TS 125-öt néztem ki, amivel az a gondom, hogy elég sokat eszik :(

Ti mit ajánlotok? Vegyek inkább robogót, ami 5-6 liter helyett csak 2-t eszik, viszont lehet hogy lassabb?



2015. aug. 5. 22:39
1 2
 1/15 AnonymusKing100 válasza:
Vegyél egy robogót vagy egy Simsont.
2015. aug. 5. 23:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
egy robogó nem lassabb mint egy váltós motor, persze itt nem a kínai rohangátorokra gondolok. Simsont meg MZ-t és hasonló letünt kor gyermekét hanyagold szerintem mert az mindenre való csak nem motorozásra, de ha szerelni is megakarsz tanulni akkor jó lehet. Nézz valami normális motort, az Aprilia, Yamaha és Honda gyárt elég sok motort, lehet miből válogatni.
2015. aug. 6. 16:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:
jogsim sincsen, eletem elso motorja egy kozel 80 lovas Husaberg fe 650 supermoto, uzemoras minden es csak ajanlani tudom, ez attol fugg, hogy mennyire vagy agilis tipus.....nem kell mindenkinek nyomorult simsonnal meg robogoval kezdenie!!!
2015. aug. 7. 12:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 A kérdező kommentje:
650-est nem hiszem hogy 17 évesen vezethetnék :D
2015. aug. 7. 13:41
 5/15 anonim ***** válasza:
3-as, persze hogy nem kell simsonnal kezdenie, de a nagyarcból inkább vegyél vissza hogy te 650-es motorral kezdtél! Lehet motorozni elsőre is 650-es motorral, de az nem egyenlő azzal hogy tudsz is motorozni. Pár éve pályáztunk haverokkal és jött egy nagyképű flegma gyerek egy CBR600-al, oltogatta a kétüteműeket és fényezte a Honda-t. Versenyre hívott, feláltunk a rajtrácsra, aztán elindultunk, úgy elvertem a 250-es kétütemű Aprilia-val hogy öröm volt nézni. A srác nemtudott motorozni hiába volt 600-as gyorsaságija (első motorja volt a keménylegénynek), nem volt tisztába azzal hogy milyen sebességgel lehet kanyarokba bemenni, melyik az az ív ami a legoptimálisabb, nem ismerte a motorját, ne tudta dönteni a motort, hiába volt a nagy nyomatéka kanyarból kifelé, mire kijött a kanyarból én már a másik kanyarba döntöttem a motort, olyan helyeken ahol 70-80-90 km/h-val lehetett kanyart fogni ő majdnem állóra fékezte a kecskét stb stb stb rengeteg baki ami mind abból következett hogy nem motorozott alacsonyabb kategóriában hanem azt hitte hogy ő az atyaúristen mert neki egyből CBR600-as motorja van. Szóval nem hülyeség az ha 50-es vagy 125-ös kategóriában kezd az ember és halad felfelé, megtanul motorozni, megismeri a motort, megtanulja használni és uralni és persze nem égeti le magát mint a nevezett Honda-s gyerek.
2015. aug. 7. 14:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:
kimaradt hogy én sem simsonnal kezdtem, de 50 köbcentis motorral egy Aprilia nyergében.
2015. aug. 7. 14:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim ***** válasza:
nem veszek vissza, mert ez az elso motorom es tudok motorozni, egyszersem kaptak meg el a rendorok pedig szoktak kergetni, 20 eves lettem es egyaltalan nem nagy az arcom es te engem ne rendszabalyozzal inkabb !!!!!!!!! es igen is lehet husaberg 650 essel kezdeni, yoshimura rendszerrel van es igenis kihasznalom es leszarom h te meg mindig csak 250 essel nyomod.....van aki szinted tud ugrani es nem kell 50 es negyutemu el kezdeni.....
2015. aug. 7. 22:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:
nem kell ra minden aron jogsi, az 5-ostol meg kerdeznem, a nok teren is o inkabb kuvarondakkal kezd, es csak utana kozepesel?! mert szerintem ott is jobb ha rogton egy nostenyalattal kezd az embe:D
2015. aug. 7. 22:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:

nem azt mondtam te szerencsétlen hogy nem lehet 650-essel kezdeni, hanem hogy tudsz menni a motorral meg tudsz motorozni, az nem ugyan az, de ezt hülyének hiába magyarázza az ember. Az hogy egyenesen tudsz menni és húzni a gázt, azt a hülye is tudja, csak van millió olyan dolog amit kitudsz védeni ha igazán tudsz motorozni és nem döglesz meg az úttesten de majd ha felkened magad valahova akkor rájössz. Akit fentebb említettem Honda-s faszit, neki is nagy pofája volt aztán lement a vigyor képéről mikor megálltunk. Ha akarod tudni az RS250-et már csak pályázni használom, egyébként egy RSV4 Factory-m van, de arra a pályára ahová járunk oda elég a 250-es kétütemű. Egyébként ha már ennyire virítod hogy a Husaberged hány lovas, akkor elmondom hogy az Aprilia RS250 86 lovas, a vége egy 7 sebességes váltóval valahol 260 felett van.


Az hogy nem kell jogosítvány, hát nem tudom, normális emberek jogosítvánnyal motoroznak mert ők letudnak vizsgázni, lehet neked nem sikerülne vagy nincs rá lóvé, de akkor kétlem a Husaberg-et is :)


Szerinted a Yoshimura rendszertől nincs jobb? :) Ne legyél már hülye legalább! Abba a tévedésbe pedig ne essél hogy a kipufogó rendszer olyan szinten meghatározó egy 4T esetében is mint a 2T-nél, messze nincs akkora szerepe.


Volt egy ismerősöm aki szintén hasonló volt hozzád, ő egy Hayabusha-t vett a segge alá, aztán pár nappal később motoroztunk, lámpánál kilőtt, kivezető úton húzta neki aztán a betorkoló útnál fordult egy kamion lefelé, tőlem 500 méterre a pótkocsit telibevágta rajta, a motor szarrá tört, a karja és a lába leszakadt, nyaka csak lógott, semmi fékút, később a vizsgálatok szerint 201 km/h-val ment, ha csak 196 km/h-val megy, akkor a kamion pótkocsija már pont annyival előrébb van hogy a motor elmegy mögötte. Egyenes út volt, tökéletesen lehetett látni mindent, már az ütközés előtt tudtam hogy vége lesz mert nagy sebességgel ment, nem vette el a gázt, azt hitte elfér mögötte de nem. Ő is azt mondta hogy neki nem kell kis motor, ő tud motorozni, látszott, nagyon tudott.

2015. aug. 8. 09:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:
még annyit hogy az a több mint 80 lóerős Husaberg a valóságban 63 paci és 160-165 km/h-nál elfogy a motor, egy Aprilia Pegaso 125 33 lóerővel ugyan így megfutja a 160-165 km/h-t csak néhány másodperccel később éri el a végsebességet. Legalább azzal legyél már tisztában amit kamuzni akarsz, vagy előtte nézz utánna a teljesítményének. Azzal a 160 km/h-val meg nem nagyon tudsz a rendőrök elől elrohangálni, csak megnyuttatás képpen egy Aprilia RS 125 körülbelül 180-190 km/h-val hasít, szóval felfalja a nagy Husaberg-et, viszont így már nem is akkora nagy motor a Husaberg, szóval kezdésnek már majdnem jó :D
2015. aug. 8. 10:13
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!