Trabantba vagy warthburg-ba átszerelhető-e akármilyen wolksvagen motor a kevesebb fogyasztás érdekében? Esetleg egy polo vagy golf motor?
Azt hogy érted, hogy fo
ila táska nem kell?
Úgy tűnik, nem vagy tisztában néhány kérdéssel.
Pl.
-mennyi mindent kell átalakítani/megtervezni/legyártani?
-hány helyre és hány példányban kell ezeket dokumentálni?
-mennyi ideig kell -csak az engedélyekre- várni?
-mennyi új, soha nem látott probléma jön elő?
-mennyibe kerül ez az egész?
Mindezt, egy öszvér szerkezetért.... :(
csak egy igényes golf-fal azt mondanák itt jön egy f@ sza gyerek, de az összekókányolt szocis trabiddal meg: Hőőj ott van tunerjóska. de még mindíg jobb mint a honda.
2út van:
megveszed a motort belerakod elmész az nkh-hoz átépítési papírt kér a motorról az adásvtelit stb stb stb.. és több 100.000ft lesz belőle. az öszes jóállapotú trabit megveszed belőle.
a másik h belek úrod a motort kisavazod a motorszámot fogod a pi csád oszt bemész a autófelügyelethez ott raknak rá egy af-es motorszámot és onnantól kezdve az lesz benne (amit tudsz cserélgetni).
de azért ne egy kikúrt 2,0 tdi-t vagy ne 2,8 turbo vr6-ot rakj bele mert feltünő lesz.
egy olyasmi kinézetüt mint a trabimotor.. 1,3 1,6 bőven elég bele. remélem segítettem
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!