Autó vásárlás előtt állok tehetetlenül. Ti mit javasolnátok? Keret 1,2 millió.
21 éves vagyok, az autót csak szórakozásra használom, illetve heti 3-4x autózok vele kb. 25-30km-t.
Minden vágyam, gyerek korom óta egy e46-os bmw, tetszenek a Z3-4-esek, az audi tt új karosszériásan, stb, de ezeket nem tudnám fenntartani, havi 30-40 et tudok max költeni az autóra az üzemanyagon kívül(havi 20 ezer általában).
Jelenlegi autóm 10 litert fogyaszt, amit sokallok, ezért minden vágyam dugába döntve úgy döntöttem, hogy keresek vmi jól kinéző, de 6-7 literrel eltotyorgó újabb dízelt, amivel talán tudok takarékoskodni.
Mindenképp olyan autót szeretnék, ami egy fiatal srácnak sportosnak mondható, nem is kicsit, de nem is egy óceánjárót, mivel általában 2-en utazunk maximum.
Tetszik a mazda3, de belülről olyan, mint egy régebbi swift vagy hyundai accent.
Tetszik nagyjából az új hyundai accent is, de belülről nem valami minőségi ez sem.
Aztán ott vannak a jó öreg 1.9 tdi 4-5-ös golfok és az 5-ös passat.
A passatok elég nagyok már, de talán ezt is bevállalnám.
Akár hogyan keresgélek autók után, teljesen tanácstalan vagyok, mindig a 3-4 milliós autókon akad meg a szemem :D
Szóval, ti mit tudnátok ajánlani?
90 le-t szeretnék azért elvárni az autótól, illetve mindenképp legyen benne klíma és elektromos ablak elöl, illetve legyen komfort érzetem benne.
Szerintetek ez belefér a keretbe vagy gyüjtsek még hozzá?
pl 2 millió körül mozognak a normál 6-os 2.0 cr passatok, amik iszonyat komfortosak, de állítólag sok hibájuk van.
Az érdekelne, hogy mit esznek sokan az "E46 BMW"-n, hogy többeknek gyerekkori vágya, én átlagos, megoszokott, forgalomban észrevehetetlen (egyltalán nem feltűnő) autónak látom.
A Z-kről már inkább el tudom képzelni, hogy oda legyenek értük, mert egy Z3, vagy Z4 különlegesebb és szerintem nem nehezebb fenntartani pl egy Z3-at, mint egy E46-ot, de Z3-ban meg hát nem sok dízel van, amúgysem venék BMW-t dízel motorral, az benzinesben élmény.
Nem csoda, hoy a drágább autókon akad meg a szemed, 1 millió körül nem tudsz venni igazi jó állapotút abban a körben, amelyben keresgélsz, még külföldön sem.
Próbálkozz esetleg amit írtál, IV-es 1.9 TDI Golffal, ennyi pénzért az sem lesz tökéletes de minden igényednek meg fog felelni.
Hogy jön össze a sportosság a dízellel vagy a volkswagennel? Nem beszélve 90 lóról, az igen sovány bármilyen sportoskodáshoz.
Én ennyiért hat hengeres E46-ot vennék, ha már az tetszik, egye meg a 9-10 liter benzint, de cserébe nyújt is egy élményt, amit ennyiért nem nagyon tud más.
Ugy jon ide a dizel, hogy en sem tudom eldonteni, hogy inkabb varjak meg par evet mire lesz penzem jobb autora vagy inkabb vegyek egy nagy benzineset es elvezzem, de dupla uzemqnyagert...
Igazabol ez a 9-10 literes fogyasztas nem vqg foldhoz, de ha fele ennyit fogyasztana, az a penz megmaradna.
Egy e46 320i-t mennyiert lehet kapni?
Mqgyart nem talaltam eladot sehol, 318i alá meg amugy sem szeretnem adni semmi kepp!
Jelenleg egy golfom van 1.6 benzinnel, de ereje sincs, es megis zabal.
Igazabol a mostani automon mar minden ki lett cserelve, iszonyat megbizhato, koltsegmentes, es attol felek, hogy netqn az uj e46 vagy legyen az barmi is, az elso fel evben megeszi a gatyam...
Nahát pedig az az E46 pont leszívja majd az anyagi tartlékaidat, ha 1.2 millióért veszed (ami autóért lópikula összeg). Látom ezeket a 800 ezerért vagy 1 millió közelében vett 17 éves széthajtott roncsokat és hallom a gazdáikat folyamatosan panaszkodni, hogy állandóan van valami bajuk és kijön legalább egy nagyobb baj is mindegyikkel. Pedig ezek aztán ráadásnak még többnyire külföldről is hozták a "csoda" gépet.
Ezért a pénzért már előre borítékolható a szívás vele (és az emberek szánalma).
Ez miatt kellene drágábban eleve jót venni, de mivel csak 1.2 millió a keret, ezért nem javasolt a BMW és a hasonlók. A 6-os Passatok is elég drágák, 2 millióig azokból is sok leharcolt van, amik ráadásnak céges autók voltak. Valószínűsítem, hogy azt a Golfot is úgy vetted, hogy volt olcsón is hát megvetted az egyik legolcsóbbat, aztán most panaszkodsz rá (hogy sokat eszik és már mindent ki kellett rajta cserélni, na ugyenez a művelet a BMW-nél milliós nagyságrend lesz).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!