Simson s50n mindenre kíváncsi vagyok! (? )
1.:Unokatestvérem motorján megtanultam motorozni és úgy döntöttem én is veszek egyet. Terepre kellene és találtam is egy simson-t s50es blokkal felvezetett kipufogóval és a hátsó teleszkópok is szerintem s51enduro-ról vannak. pöcc-röff hidegen-melegen karban tartva napi használatban volt. Megér szerintetek 50ezret egy ilyen 30éves motor?
2.: Mindenre kíváncsi vagyok s50-el kapcsolatban! megbízhatóság, hibalehetőség, végsebesség, tapasztalatok minden jöhet! s51es összehasonlítás is!
(tudom hogy sok simsonos kérdés van de én azért is csinálok egy újat! értelmes válaszokat várnék, trollok kíméljenek!)
14/f 162cm 45 kiló vagyok ha esetleg tudtok 50ezres árkategóriában jobb motort akkor írhattok!
Vegyél egy S51-et, jobb mint az S50.
Megér 50 ezret. Haverom pont most vett, mert megtanítottam motorozni a mienken, 50-ért vette, ráköltött 20-at és patent simója van. Ha karban van tartva, nincs semmi baja. Nem kell gyilkolni és kész, 45-50-el eldöcögsz vele, nem húzod neki nyélgázon 10km-t és nem lesz semmi baja. Ennyi a titok.
Miért jobb az 51es? Mert elcseszett kuplungja és váltója van?
Egy dologban jobb az 51, hogy jobban tuningolható(+ccm, +sebesség fokozat, komolyabb henger fargható hozzá, stb.)
széria s50 és s51 között az 50es jobb!
Eladó simsonok 99% kókány lom, és sajnos alig van 1-2 ember aki ért hozzá és nem csak kalapácssal tákolja.
hogyha kifogsz egy jót akkor jó motor, viszont látatlanban senki nem tudja megmondani jó e....
ezer meg ezer dolog amit vásárláskor meg kell nézni.
Vigyél magaddal egy profi szerelőt!
Szia, én lebeszélnélek az 50-esről, főleg ha terepre veszed. Nem azért mert nem tartós. Sokkal többet bír mint az 51-es. Hanem mert a 3 sebesség kevés. Kell a 4 sebesség ahhoz, hogy ne essen nagyot a fordulatszám, mikor motorozol. Mert így sokszor lesz úgy hogy az 1-es már sok bőgeted, de a 2-es meg kevés, lefullad, vagy túl lassan gyorsul.
Egyéb iránt én azzal értek egyet, aki a felújításról beszélt. Sok a tákolt motor, és kinek mit jelent a felújítás szintén relatív. Ha tiszta lappal akarsz indulni és gondtalan hétköznapokat akarsz, tenni kell egy új erősített főtengelyt bele, min egy hengerfúrással indulni. Ha a fűzött blokk jó értsd váltó főtengely csapágy tökéletes, onnan könnyebb lesz elindulni a tuningban is. A Simósok 100% előbb utóbb el fog gondolkodni egy 60-as hengeren és okkal, mert tényleg több jobb lesz tőle a motor.
Remélem segítettem
# 4
Terepre igen is jobb a S51, főleg a 4 sebességes. Könnyen el lehet találni a megfelelő sebességet, amíg a 3 sebességessel vagy bőgeted a motort, vagy majdnem lefulladsz.
írtam is a váltó tuningolás terén jobb az 51 de normál használatra normál körülmények között az 50es jobb konstrukció.
igazából terepezni nem való a simson max kijárni horgászni arra elég az 50es is.
Meg tuningolni se sok értelme.
Egy tuningolt simson közel se tudja azt, mint alapbol egy Puch cobra gtl vagy aprilia rs50 de enduroban mondhatnám az rx50 is.
Simsonban egy a jó filléres és univerzális igásló, de ami univerzális az semmire s etökéletes ezért felesleges faragni.
Munkába, barátnőhöz, horgászni, vásárolni stb járni jó dolog meg megtanulni motorozni is.
20éve én is azzal kezdtem!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!