A hibás toyota gépkocsik magyarországra is jöttek? Ezek után hogy lehet bízni a soha meg nem hibásodó japán autókban?
Nagy az isten állatkertje.
A toyotákat olyan mítosz lengi körül ami közel sem igaz.
Ugyan úgy romlanak.
Mindössze annyi, hogy a japán autók általánosságban megbízhatóbbak a németeknél.
De ez részben annak is betudható hogy kevesebb bennük az elektronika és így a hibalehetőség.
Kb így születik a pletyka :)
Hallottál "valamit", amit felfogtál "valahogy", és levonsz belőle egy következtetést. Csak a valami és valahogy között már eleve eltérés van.
Van bennük olyan alkatrész, ami meghibásodHAT, illetve könnyebben hibásodik meg, mint eddig. Ebből te azt fogtad fel, hogy az ÖSSZES Toyota úgy ahogy van, egy kalap kaki, sőt, nemhogy a Toyota, de az összes Japán autó. Attól, hogy javítani kell egy autón, még nem lesz eleve rossz. A Japán autók továbbra is a megbízhatóságról lesznek híresek. A "soha meg nem hibásodó" kifejezés meg sose volt igaz. A megbízható nem azt jelenti, hogy sose megy tönkre. Tehát ott eleve eltérés volt nálad a hallot dolog és a felfogott információ között :)
13:25ösnek: Csak nem a hírhedt Ford Pinto esetre gondolsz? Nah az tényleg halálos autó volt. Leírom a történetét, annak, aki nem ismerné.
A ford pinto egy három ajtós volkswagen golfra hasonlító ford volt a 70es évek amerikájában, de volt egy konstrukciós hibája. Ha hátulról belerohant valaki, akkor kigyulladt a tank és a hátul ülő emberek bent égtek, mivel esélyük nem volt a menekülésre a három ajtós karosszéria miatt, de itt jön a csavar a történetben. A ford kiszámolta, hogy kevesebbe kerül kifizetni a kártérítést a halottak után, mint visszahívni minden autót és rákölteni egy alkatrészre ha jól emlékszem 50$-t.
A toyotától pedig ne félj, ha beragad a gázpedál, akkor kirakod a váltót üresbe, vagy kinyomod a kuplungot és hagy bőgjön a motor. Jah, a régi 105ös és 120as skodákban is előfordult néha, hogy nem jött fel a gázpedál, ekkor alá kellett nyúlni lábbal és felrugdosni, vagyis nem újkeletű a probléma, bármely kocsival megeshet...
de sok BALEK ember van...
a japán inkább szól,h figyu.10000 autóból 10 nek lehet,h 0,0014 mp-el később reagál (vmi) az autóban,mig a hires neves megbizható német autóknál nem reklámozzák,h negyedévente fékcserés,mert annnyira gagyi az összes szemét német autó(opel,ww)SOSE vnnék,már elvből sem német autót.
amugy meg el lehetne olvasni egy két cikket ,h milyen körülmények között,milyen emberek dolgozak egy japán autógyárban!!!messze lelkiismeretesebbek,mint holmi német v bevándorló általi autógyáros:-)
lehet leszavazni:-)))
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!