Nehezen melegedik az olaj, ez okozhat gondot a turboban?
Üdv
Golf 4-ről van szó 1.9 Pd tdi-ről (diesel) 1 éve úgy átl. 1 perc alapjáraton való járatás után már gyulladt a jelző ,hogy az olaj jó.
Most 7-8 percet kell várjak.
Viszont nem nagyon van időm ,illetve nem nagyon szeretek már idegtépve várni.
Hallottam sajna horror sztorikat hideg turbo+olaj kombós szerelői tarifákról.
Átlag úgy kezdek így is hogy ajtó nyit indít,majd bepakolok az kb 1-2 perc és indulok.
Bár mostanában hogy felment ennyire csak alapjárat,majd lehető legjobban tötyögve alacsony fordulaton,hogy a turbot kíméljem,úgy 1000 méter után már végre kigyullad (40-es tempóval).
Ez mitől van,ill. veszélyes?
Cseréld műszerfalról van szó,eddig is hibátlan volt.
Ismerősöm szerint a műszerfal lehet a rossz,mert a háttérvilágítás is 4-5-öt gyorsan pislákolva kapcsol be.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!