Mit gondoltok, hosszútávon lesz valamilyen "következménye" annak, hogy minden utca sarkon Audi-BMW-Merci áll? A következmény esetében arra gondolok, hogy milyen hatással lesz a márkákra ez a "túlzott" népszerűség.
De, tökéletesen használom.
Ugyan azt a bőrt használják az üléshez egy A3-ban mint egy A8-ban? (nem)
Ugyan olyan a külső / belső tervezettség, kidolgozottság és tervezett élettartam? (nem)
Ugyan olyanok az alkatrészek minőségi szabványai és követelményei az A3-nak, mint az A8-nak? (nem)
Én tökéletesen használom a fogalmat. Te beszélsz olyan butaságokat egy alsó-közép kategóriás típusról (amilyen az A1-A3), hogy prémium.
"Ugyan azt a bőrt használják az üléshez egy A3-ban mint egy A8-ban? (nem) "
valoban nem, de attol meg mindketto premium belso.
"Ugyan olyan a külső / belső tervezettség, kidolgozottság és tervezett élettartam? (nem) "
Igen
"Ugyan olyanok az alkatrészek minőségi szabványai és követelményei az A3-nak, mint az A8-nak? (nem) "
Igen.
Az A1-A3 nem csak szerintem premium, hanem a komplett iparag es a vasarlok szerint is.
Oké, ha egy komplett iparág és a vásárlók is így gondolják.
Mondjuk érdekes kérdés, hogy akkor ha egy A3 prémium és egy Szuzuki swift nem az, akkor az ostoba vásárlók miért nem a prémium A3-at veszik közel azonos összegért a swift helyett.
Vagy mindjárt jön az, hogy az 1.6 swift is prémium?
Felesleges azon vitatkozni, hogy az A3 premium vagy sem a Focus-hoz képest. Ha az árat és a fenntartást vesszük figyelembe akkor az Audi A3 annak minősül.
Mint már írtam ne a modellekre vetítsétek le a kérdést hanem a márkák "helyzete" érdekel, hogy szerintetek még mindig premium kategóriát képviselik vagy pedig kezd beleolvadni az átlag márkák közzé.
A kérdésem az után fogalmazódott meg bennem, hogy nemrég olvastam egy cikket(sajnos belinkelni nem tudom mert nem találom), hogy egy újságíró arról írt, hogy hosszú távon rossz hatással lesz ezekre a márkákra, hogy megnövelték a palettájukat.
Én ezzel egyet értek, a kérdést azért írtam ki, hogy nektek mi a véleményetek erről.
Kérdező, te sem figyelsz? Hányszor írjam még le, hogy az alapáruk közel megegyező? A fenntartás pedig az új autók piacán egy érdektelen tényező, mert egy új autót nem 20 évre ad el a gyár, hiszen a visszatérő vásárlókból él, kategóriánként kimutatható, hogy hány évente cserél autót egy középosztálybeli, egy cég aki flottát lízingel és és kisnyugdíjas Jürgen bácsi. A standard fenntartási költségek (csak, hogy egy faék egyszerűt mondjak egy olajcsere) pedig közel azonosak.
Továbbra is tartom magam ahhoz, hogy BRANDET nem lehet prémium / nem prémium kategóriákban értelmezni, mivel teljes palettája van az általad kérdezett 3-as német triónak az alsó-közép kategóriától egészen a felső kategóriáig. Teljesen más célcsoport, teljesen már árazás. Csak a konkrét típusokat lehet kategorizálni.
"Mondjuk érdekes kérdés, hogy akkor ha egy A3 prémium és egy Szuzuki swift nem az, akkor az ostoba vásárlók miért nem a prémium A3-at veszik közel azonos összegért a swift helyett. "
Hol van egy arban egy A3 meg egy Swift?
Konfiguralj mar fel egy kozepes felszereltsegu A3-at (meg csak ne is a csucsmodellt vedd) 2x annyiba fog kerulni mint a Suzuki.
A Suzukiba milyen extrak rendelhetok? Milyen mororizaltsaggal?
Ebredj mar fel bakker.
"A standard fenntartási költségek (csak, hogy egy faék egyszerűt mondjak egy olajcsere) pedig közel azonosak."
Mar a rezsioradijjak is joval dragabbak egy Audinal mint egy Suzukinal. Az A3 ujonnan alapkivitelben pedig 2x annyiba kerul mint egy Swift.
" egy újságíró arról írt, hogy hosszú távon rossz hatással lesz ezekre a márkákra, hogy megnövelték a palettájukat. "
Az ujsagirok mindenfele hulyeseget ossze szoktak irni, a valosag meg mas.
A nemet premium trio soha nem volt ilyen eros mint most, soha nem adtak el ilyen sok jarmuvet.
A hosszu tavu fennmaradas kulcsa a kinalatbovites. 3 modellbol nem lehet megelni, lasd Saab, Volvo, szenvedo japan "premium" markak.
Ez a hü'yézés nagy divat de én nem szoktam okosabb lenni attól aki 10-20 éve a szakmában van és nap mint nap ezzel foglalkozik.
"A nemet premium trio soha nem volt ilyen eros mint most, soha nem adtak el ilyen sok jarmuvet."
Gazdaságilag mindenféleképpen erős de a kérdés, hogy megéri-e, hogy rámenjen a presztízse?!
Ne felejtsük el, hogy az első generációs C-class-ig a Mercedes-Benz réteg márka volt. Manapság a trió minden tagja gyárt szinte minden rétegnek járművet.
Lehet vitatkozni, hogy a Volkswagen "jött fel" a szenthármassághoz vagy ők "süllyedtek le" a lényegen nem változtat. Az is igaz, hogy manapság minden márka(vw) premium szeretne lenni ennek érdekében új modelleket hoznak létre.
Ha nem is 3ból de a Volvo is megél a Jaguár is és stb.
Kicsit elfogultnak érezlek a németekkel szemben, hogy a Lexus-t, Infinitit, Acura-t idézőjeles premiumnak tekinted. Az, hogy magyarországon nem népszerű nem tükrözi a valóságot, Ázsiá-ban, USA-ban legalább annyira kelendő mint nálunk a trió bármelyik tagja.
Ui: A túlzott népszerűségnek már most jelentkeznek a mellékhatásai mert nem 1-2 ismerősöm van aki azért nem vett a német trió modellekből mert annyi van belőlük, hogy dunát lehetne rekeszteni velük.
" én nem szoktam okosabb lenni attól aki 10-20 éve a szakmában van és nap mint nap ezzel foglalkozik. "
akkor miert vitatkozol velem? :)
" Manapság a trió minden tagja gyárt szinte minden rétegnek járművet. "
Nem igaz. Ugyanannak a retegnek gyart kulonfele meretu es celu jarmuveket.
"Ha nem is 3ból de a Volvo is megél a Jaguár is és stb. "
Ja, annyira megelnek hogy a Volvot a kinaiaknak, a Jaguart meg az indiaiaknak kellett eladni miutan csodkozelbe kerultek.
"a Lexus-t, Infinitit, Acura-t idézőjeles premiumnak tekinted"
Valoban a premiumkategoriaban probalkoznak, pusztan azert tekintem oket idezojelesnek, mert ezeket a markakat csak ugy "csinaltak" a japcsik, hogy betorjenek a kategoriaba.
"Ázsiá-ban, USA-ban legalább annyira kelendő mint nálunk a trió bármelyik tagja. "
Nem igaz. Az Infiniti meg az Acura olyan keves autot gyart hogy szinte nem is jegyzik oket (valami 100-200e korul evente ha jol remlik) egyedul a Lexus emlitesre melto, de o is csak az USAban, es meg igy is harmadannyi autot ad el globalisan mint a nemet trio barmelyik tagja.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!