Miért nem gyártanak erősebb endúrókat?
Én kérdeztem hogy te vagy e Dávid, mert ismerős volt a kérdés nyelvezete, de aztán löktél egy privátot, ott meg megvolt a név :D
A kis Pegaso nem ment nyélgázon mert nem kellet, mivel nem mentünk 150-160 km/h-val, egyébként a Pegaso végsebessége 165 km/h. A Yamaha DT-t messze kipi*csázza, az a 33 paci nem 15 mint a DT-ben, különben ha maxra volna húzva a blokk akkor 41-43 lóerő körüli lenne de bőven elég így is. A túrán olyan 50-70 %-on kellett járatni, azért ne felejtsük el hogy 600-1000 köbcentis gépek között haladtam egy 125-ös kétütemű majdnem 24 éves motorral ami a mai napig modernek számít, függetlenül attól hogy már nem gyárjták (az olaszok korukat megelőzve építették fel a Pegaso-t, hogy a gyártás leállítása után 20-30 évvel is modenrn legyen és megállja a helyét).
Szerintem próbálj ki egy normális 60 lóerős endurót és meglátod hogy mi az a 60 lóerő rajta, nem gyorsaságin ülsz, hanem enduro-n, egy 30-40 lovas endurónak is ha odatekersz, mintha ágyuval gyomron lőnének. Kicsit még nőni kell és majd megérted a dolgokat.
Az az R1 amivel "állítólag" mentél, nem a Béres Szabikáé volt? :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!